قزوه: مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌هایش 30 میلیارد تومان از صدا و سیما دریافت کرده

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

قزوه: مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌هایش 30 میلیارد تومان از صدا و سیما دریافت کرده

علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

 

بر اساس افشاگری آقای قزوه، مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌های نالانش در واکنش به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.

 

علیرضا قزوه نوشت: «آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی‌اش، سی میلیارد تومان از صدا و سیما بوده؛ بعضی‌ها از روی شکم سیری چه نطق‌هایی می‌کنند.»

 

چندی پیش تهیه کننده دورهمی نیز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از تهیه‌کننده یا سازمان صداوسیما برای این فصل ندارد.

 

لازم به ذکر است مبلغ افشا شده از سوی آقای قزوه جدای از مبالغی است که خود مدیری با اسپانسر‌ها به توافق رسیده است.

 

گفتنی است، مهران مدیری مجری سابق تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی ضمن اعلام خداحافظی گفت پخش دورهمی را لغو می‌کند. در حالی که همانگونه که گفته شد تهیه کننده دورهمی گفته است مهران مدیر حق و حقوق خود را کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای برای پخش یا عدم پخش این مجموعه تلویزیونی نمی‌تواند داشته باشد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت