پخش مستندی برای طرفداران تیم فوتبال منچسترسیتی

مستند «منچسترسیتی همه یا هیچ» به کارگردانی مانوئل هوگرا سه شنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱:۱۰ بامداد از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

پخش مستندی برای طرفداران تیم فوتبال منچسترسیتی

منچسترسیتی: همه یا هیچ یک مستند ورزشی محصول استودیو آمازون Amazon Studios است که در سال ۲۰۱۸ در ۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای تهیه و تولید شد.

در این مستند با بازیکنان، مربیان و افراد مطرح فوتبال از جمله سرخیو آگوئرو، کلادیو براوو، کوین دی بروینه، فابین دلف، براهیم دیاز، فرناندینیو، فیل فودن، پپ گواردیولا، الکای گوندوغان، گابریل ژسوس، بن کینگزلی، وینسنت کمپانی، ایمریک لاپورته، بنجامین مندی، ادرسون سانتانا دی مورائس، نیکولاس اوتامندی، لوری زانه، برناردو سیلوا، داوید سیلوا، فرن سوریانو، رحیم استرلینگ، جان استونز، یحیی توره، کایل واکر، نوئل گلگر، ژوزه مورینیو و… مصاحبه و گفتگو شده است.

مستند منچسترسیتی همه یا هیچ به نقطه اوج تیم محبوب و قدیمی منچسترسیتی در فصل ۱۸- ۲۰۱۷ فوتبال انگلیس می پردازد؛ زمانی که این تیم به سرمربیگری پپ گواردیولا علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس موفق شد، رکورددار کسب امتیازات (بیش از ۱۰۰ امتیاز ) در تاریخ لیگ جزیره شود.

باشگاه فوتبال منچستر سیتی یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در لیگ برتر انگلیس است که در شهر منچستر قرار دارد. این تیم در سال ۱۸۸۰ با نام سنت مارک تأسیس شد. در سال ۱۸۹۴ به نام فعلی منچستر سیتی تغییر نام داد. اوج قدرت منچستر سیتی به سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ بازمی‌گردد که بازیکنانی همچون کوین دی بروینه، سرخیو آگوئرو، رحیم استرلینگ، ادرسون، داوید سیلوا در این مدت در سیتی بازی می‌کردند و منچستر سیتی بخش اعظمی از جام‌های خود را در این سال‌ها به دست آورده‌است.

مستند تامینی منچستر همه یا هیچ هر شب ساعت ۱:۱۰ بامداد از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۳۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت