ویدیوی جدید و مهم مهران مدیری؛ ایران را تکه تکه نمی‌خواهیم/ مراقب فضای مجازی باشیم؛ علاوه بر خوبی‌هایش، ممکن است ما را به خطا بیندازد + فیلم

مهران مدیری در آخرین پست اینستاگرامی خود درباره وقایع اخیر و برخی حاشیه‌های ایجادشده تأکید کرد: ایران را تکه‌تکه نمی‌خواهیم.

ویدیوی جدید و مهم مهران مدیری؛ ایران را تکه تکه نمی‌خواهیم/ مراقب فضای مجازی باشیم؛ علاوه بر خوبی‌هایش، ممکن است ما را به خطا بیندازد + فیلم

مهران مدیری چند روز گذشته پست جنجالی‌اش را حذف کرد. بعد از این حذف، یکی از نزدیکان او  در توضیح انگیزه‌اش این‌چنین گفت: «باتوجه به حواشی پیش‌آمده و برداشت‌های اشتباه از گفته‌های آقای مدیری، وی ترجیح داده این پست را حذف کند تا از صحبت‌هایش سوءاستفاده نشود و به‌نوعی از فضای اغتشاش و آشوب حمایت نکرده باشد.»

وی حالا در پستِ مجازی دیگر اظهارنظر جالبی داشت و این‌چنین گفت: "هر آثاری که من تا امسال ساختم خالقش من هستم اما من مالکش نیستم مالکیت هر اثری که ساخته می‌شود توسط من یا دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش یا عدم پخش برای هر برنامه با این سازمان است. یک نکته‌ای که این روزها گفته می‌شود درباره وطن است، موضوع خاک است و موضوع  امنیت ملی و تمامیت ارضی.

بله طبیعی است هرکسی که در این کشور به دنیا آمده تلاش کرده و رشد کرده عاشق وطنش است و عاشق امنیت و عاشق تمامیت خاکش است. کدام ایرانی را می‌شناسیم یک وطن تکه‌پاره بخواهد؟ کدام ایرانی را می‌شناسیم یک وطن از‌هم‌گسیخته بخواهد؟ قطعاً هیچ ایرانی وجود ندارد با هیچ قومیت و هیچ شکل و شمایلی که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می‌کند، عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد.

بدیهی است همه ما عِرق ملی از مهمترین مسائل‌مان است و همیشه داشتیم، داریم و خواهیم داشت، اما دیگرانی نه از این کشور دیگرانی نه از این مردم، همیشه خواستند در طول این سال‌ها هر اتفاقی که در این مملکت افتاده، آن اتفاق و مردم حتی آدم‌ها را به‌نفع خودشان مصادره و ضبط کنند، اتفاقات و مردم را مال خود کنند و این خیلی ناجوانمردانه است. بهترین تصمیم را مردم ایران برای کشورشان می‌گیرند؛ مردم شریف، مردم باهوش و مردم دوست‌داشتنی.

نکته آخری که همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم، سال‌ها گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌هایش، مضرّات بسیاری هم دارد؛ یک مقداری باید مراقب فضای مجازی باشیم مراقب خودمان باشیم در فضای مجازی؛ این‌همه اتفاق و اخبار عجیب و غریب و این‌همه گفته‌های عجیب و غریب و...، هزار چیز دیگر که باعث می‌شود اشتباه کنیم نسبت به خودمان نسبت به آدم‌ها و همین.

امیدوارم بهترین برای مردم ایران اتفاق بیفتد. امیدوارم به روزهای روشن، امیدوارم به روزهای خوب و حال بهتر و امیدوارم خداوند همه مردم ایران را و همه ما را در آغوش خودش بگیرد. متشکرم."

منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۶۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت