پشت صحنه جریان‌های تجزیه طلب و گروه‌های تروریستی

«فصل شکار» با انتشار تصاویری کمتر دیده شده از صحنه اغتشاشات به تحرکات و صحنه گردانی جریان‌های تجزیه طلب و گروه‌های تروریستی در روزهای اخیر پرداخته و اطلاعاتی از پشت صحنه برخی وقایع برای مخاطبان به نمایش گذاشته است.

پشت صحنه جریان‌های تجزیه طلب و گروه‌های تروریستی

مستند «فصل شکار» با محوریت پاسداشت مدافعان امنیت در وقایع و اتفاقات اخیر، روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه از شبکه دو سیما پخش شد. این مستند با انتشار تصاویری کمتر دیده شده از صحنه اغتشاشات به تحرکات و صحنه گردانی جریان‌های تجزیه طلب و گروه‌های تروریستی در روزهای اخیر پرداخته و اطلاعاتی از پشت صحنه برخی وقایع برای مخاطبان به نمایش گذاشته است.

 

در این مستند با افشای فایل‌های صوتی برخی مجریان و دست اندرکاران شبکه‌های فارسی زبان گوشه‌ای از واقعیت‌های صحنه گردانی این افراد در جریان اغتشاشات اخیر در همکاری با عوامل فریب خورده داخلی به تصویر کشیده شد.

 

شبکه‌هایی که با بودجه‌های هنگفت دولت‌های انگلیس و عربستان، در ایام اغتشاشات هزاران مطلب جعلی و آغشته به دروغ را در خصوص اتفاقات شهرهای ایران با چاشنی بزرگنمایی، وارونه‌نمایی و تحریف منتشر کردند. در همین مدت از حیث حجم اخبار جعلی و فیک نیوز نیز در مقایسه با رخدادهای پیشین، بزرگترین جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و نرم در تاریخ پس از انقلاب را شاهد بودیم.

در همین بازه زمانی صدا و سیما در راستای شفاف سازی و روشنگری در بخش‌های خبری، برنامه‌های گفتگو محور و مناظرات زنده تلویزیونی، کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشت اما در بخش مستند موارد کمتری در خصوص وقایع اخیر به چشم می‌خورد. مستند «فصل شکار» یکی از نمونه‌های روایت تصویری ناآرامی‌های اخیر و پاسداشتی از زحمات نیروهای حافظ امنیت کشور است.

«فصل شکار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید چاری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما است که به گوشه‌ای از مجاهدت‌های نیروهای امنیتی پرداخته است. تداوم روند تولید آثار مستند و روایتگری اغتشاشات اخیر در رسانه ملی امری ضروری است. این رویکرد باعث می‌شود شاهد تولیدات بیشتری در خصوص مسائل روز کشور و تلاش‌های نیروهای حافظ امنیت کشور در قالب‌های نمایشی، داستانی و مستند باشیم.

 

 

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۳۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت