حاشیه های مافیای ابوطالب ادامه دارد

ایسنا نوشت: جدیدترین حاشیه «مافیا»ی سعید ابوطالب حالا به «پدرخوانده» کشیده شده است؛ جنجالی که با ادعای یکی از طراحان این رئالیتی شو در فضای مجازی همزمان با پخش اولین قسمت، دوباره بالا گرفت. فردی که مدعی طراحی اصلی پروژه «پدرخوانده» است، می گوید، از طرحش استفاده شده و سپس بدون اطلاع قبلی توسط سعید ابوطالب کنار گذاشته شده است.

حاشیه های مافیای ابوطالب ادامه دارد

سعید ابوطالب، مستندساز که مدت مدیدی است به سمت تولید ساختار رئالیتی شو برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی رفته است، چند سالی است عمده فعالیتش را روی ساخت پروژه هایی مرتبط با بازی مافیا گذاشته و البته در این مسیر، هم موفقیت مالی کسب کرده و هم دچار حاشیه های بسیاری شده است.

او علاوه بر ساخت مافیا و پدرخوانده، در کارنامه کاری اش ساخت رئالیتی شوهای دیگری همچون رالی ایرانی و شام ایرانی را هم به ثبت رسانده است.

ابوطالب مسابقه «شب های مافیا» را نخستین بار سال ۹۹ برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده کرد. مسابقه ای که با گروهی دیگر برای نخستین بار از کافه ها به تلویزیون و شبکه سلامت تلویزیون کشیده شد و در ادامه با کمی تغییر و البته با حضور چهره ها در شبکه نمایش خانگی توسط ابوطالب ساخته شد. «شب های مافیا» به رغم حاشیه هایی که طبیعت ساخت چنین مسابقه مناقشه برانگیزی است، تا مدت ها ادامه پیدا کرد. اما بعد از چند فصل، به دلیل اختلاف هایی که به نظر می رسید ابوطالب با پلتفرم پخش کننده دارد، به یکباره اعلام کرد این برنامه را به رسانه ای دیگر می برد و نامش را هم به «پدرخوانده» تغییر داد. پلتفرم قبلی هم در ادامه مدعی شد که «شب های مافیا» را با گروه جدیدی و بدون ابوطالب ادامه خواهد داد که عملا این وعده عملی نشد.

سعید ابوطالب در لایوی که در ایسنتاگرامش منتشر کرد، چنین گفته بود که «پدرخوانده» سناریوی پیچیده تری از «شب های مافیا» دارد به نحوی که فقط به مدت یک ماه، بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده اند.

سپس در خبرها آمد که شهریور ماه امسال ضبط فصل اول «پدرخوانده» با اجرای کامبیز دیرباز به پایان رسید و مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، بهنام تشکر، حسین سلیمانی، پژمان بازغی، ارسلان پروانه، امیرحسین رستمی، امیر مهدی ژوله، کامران تفتی، بیژن بنفشه خواه، کمند و سپند امیرسلیمانی، فرزاد حسنی و .... از جمله بازیگرانی بودند که برای شرکت در این مسابقه از آنها نام برده شد. با این همه پخش «پدرخوانده» مدت زیادی نیست که در پلتفرم پخش کننده آغاز شده است و از همان ابتدا هم با حاشیه هایی همراه شد.

فردی به نام محمدرضا موذن زاده که پیشتر به عنوان مربی «شب های مافیا» معرفی شده بود، به تازگی در فضای مجازی درباره مسابقه «پدرخوانده» بیان کرده است، سعید ابوطالب از او خواسته که بازی مافیای جدیدی برایش طراحی کند که مدعی نداشته باشد و مستقل باشد. او هم با توضیح اینکه برخی روال ها مثل رای گیری در بازی مافیا تثبیت شده است، تعدادی کاراکتر جدید طراحی کرده و پس از آزمون و خطا و برطرف کردن باگ ها به سعید ابوطالب این بازی را پیشنهاد داده است. دست آخر هم سعید ابوطالب بدون اطلاع، وی را کنار گذاشته و بازی را ساخته است و الان هم در حال پخش است.

موذن زاده در عین حال خاطرنشان کرده است که قراردادش با سعید ابوطالب شفاهی بوده است و در نهایت با این عبارت کارگردان که کاغذی نداری از من! بدون دستمزد کنار گذاشته شده است.

پیرو طرح این ادعا، تلاش کرد در تماسی تلفنی با سعید ابوطالب، سازنده رئالیتی شو «پدرخوانده» نقطه نظرات وی را هم جویا شود که تا لحظه انتشار این خبر، پاسخی دریافت نکرده است.

کد مطلب: ۳۶۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت