داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می‌کند

«بی‌کرانه» برنامه شبانگاهی تلویزیون است که این شب‌ها با اجرای داریوش ارجمند راوی زیبایی‌ها سواحل جنوبی کشورمان و زندگی مردمان این خطه از ایران است.

داریوش ارجمند جُنگ شبانه تلویزیون را اجرا می‌کند

برنامه «بیکرانه» با هدف ایجاد آشنایی با ظرفیت‌های گسترده اقلیم، فرهنگ و اقتصاد سواحل جنوبی کشور با اجرای داریوش ارجمند روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.

«بیکرانه» به تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا کاری است از گروه اجتماعی شبکه یک سیما شنبه الی چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

در هر قسمت از این برنامه علاوه بر گفت‌وگوی مجری برنامه با یکی از افرادی که در منطقه نقش شاخصی در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و یا سیاسی داشته‌اند سه بخش مستند دیده شده که در هر بخش گروه مستقلی به بررسی یک اتفاق، مکان یا زندگی مردم می‌پردازد.

اولین بخش از مستندهای «بیکرانه» تحت عنوان افتخار بیکرانه به بررسی مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قابل افتخار در هر منطقه می‌پردازد.

در دیگر بخش مستند برنامه با نام زیبایی بیکرانه، سعید امیدزاده با موتورش به موقعیت‌های دیدنی هر منطقه رفته و آنها را به مخاطبان معرفی می‌کند.

زندگی بیکرانه هم دیگر بخش مستند این برنامه تلوزیونی است که در آن شیما مقربی و مسعود نیکدل، زوج گردشگر برنامه به داخل زندگی بومیان منطقه می‌روند و از آیین و رسوم بومیان هر منطقه برای مخاطبان روایت می‌کنند.

«بیکرانه» در ۶۸ قسمت و طی بهار ۴۰۲ بر روی آنتن شبکه یک سیما راوی زندگی مرمان ساحل‌نشین جنوب کشورمان از غربی‌ترین نقطه خلیج فارس تا شرقی‌ترین نقطه دریای عمان خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت