مخاطبان تلویزیون درحال کوچ به پلتفرم ها

پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی در این روزها در حال تولید برنامه های متنوع تر و جذاب تری برای مخاطبان خود هستند و این امر باعث شده تا تلویزیون با کاهش و کوچ مخاطبان مواجه شود.

مخاطبان تلویزیون درحال کوچ به پلتفرم ها

این روزها مخاطبان رسانه مورد اعتماد مردم یعنی تلویزیون کاهش پیدا کرده است و به سمت برنامه ها، فیلم ها و سریال های پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی جذب شده اند، برای بررسی دلایل و راهکار برای برطرف کردن این مشکل با برخی از کارشناسان به گفت و گویی نشستیم.

امیرحسین شریفی، تهیه کننده تلویزیون درباره این موضوع به خبرنگار برنا گفت: باتوجه به اینکه تلویزیون دیگر برنامه های با کیفیت نمی سازد و فیلم و سریال هایی که ساخته می شود کیفیت پایینی دارد  مخاطبان تلویزیونی به سمت  رسانه های دیگر جذب شده و تعداد زیادی از هنرمندان به پلتفرم ها روی آورده اند.

شریفی افزود: مدیران سازمان صدا و سیما از جذب افراد و هنرمندان با سابقه و با تجربه خودداری کردند و افراد کم تجربه بیشتر در حال فعالیت هستند، همین امر موجب شده تا برنامه هایی با کیفیت پایین تر ساخته شود و مخاطبان از رسانه ملی فاصله بگیرند.

این تهیه کننده ساخت سریال هایی با قصه های خوب و ژانرهای متفاوت و با کیفیت برای تمام سلایق را راهکار بازگشت مخاطبان رسانه ملی دانست و بیان کرد: باید سریال ها و برنامه هایی در قالب های جدید و جذاب ساخته شود تا مخاطبین دوباره به سمت تلویزیون باز گردند و شور شوق گذشته را داشته باشند، همچنین مدیران سازمان باید کمی بیشتر تلاش کنند تا سیاست گزاری مناسب تری برای تولیدات جذاب و بازگشت مخاطبین خود داشته باشند. 
منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت