مهران مدیری: همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم/ خالق آثارم خودم هستم اما مالکش صدا و سیماست

مدیری در صحبتهایش گفت: «هر اثری که در طول این سالها برای تلویزیون ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری خالقش من هستم اما مالکش نیستم. مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود با صدا و سیماست و تصمیم برای پخش یا عدم پخش هر برنامه‌ای با صدا و سیماست.»

مهران مدیری: همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم/ خالق آثارم خودم هستم اما مالکش صدا و سیماست

هرکسی در این کشور رشد کرده عاشق وطن و امنیت و عاشق تمامیت خاکش هست. کدام ایرانی را می‌شناسیم که یک وطن تکه پاره و از هم گسیخته بخواهد.

هیچ ایرانی وجود ندارد که در این سرزمین زندگی کرده و عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد و همه ما عرق ملی از مهم‌ترین مسائل‌مان است. اما دیگرانی نه از این کشور و نه از این مردم همیشه خواسته‌اند در این سالها هر اتفاقی و مردم و آدم ها را به نفع خودشان مصادره و مال خود کنند و این خیلی ناجوانمردانه است. بهترین تصمیم را مردم شریف و باهوش و دوست داشتنی ایران برای کشورشان می‌گیرند.

من همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم. همیشه گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌ها، مضرات بسیاری هم دارد.

کمی باید مراقب فضای مجازی باشیم. این همه نقل قول‌ها و اخبار عجیب غریب که هم اذیت‌مان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان و وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم. امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ایران بیفتد و امیدوارم به روزهای خوب و حال بهتر.»

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۶۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت