با اشاره به «مختارنامه»

جبلی: تولیدات صداوسیما مِلکش است، هر زمان خواست استفاده می‌کند

پیمان جبلی درباره دلایل بازپخش «مختارنامه» می‌گوید: «تولیدات فاخر و حتی تولیدات عادی، مِلک صداوسیما هستند و هزینه‌های سنگینی برای تولید آن‌ها صورت گرفته است. صداوسیما حق خودش می‌داند که هر زمان خواست از آن‌ها استفاده کند. آن چیزی که برای ما اهمیت دارد داستان اثر فاخر است.

جبلی: تولیدات صداوسیما مِلکش است، هر زمان خواست استفاده می‌کند

رئیس سازمان صداوسیما درباره پخش «مختارنامه» در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: اثر فاخر و ارزشمند آقای میرباقری همچنان پس از گذشت ۱۵ سال، محل مراجعه و مطالبه و مورد توجه مردم است. ما با درخواست بسیار مردم برای بازپخش سریال «مختارنامه» مواجه شدیم.

در شرایطی که از سوی برخی چنین عنوان می‌شد که تلویزیون قرار است پس از ۱۳ سال با «مختارنامه» خداحافظی کند، در ادامه چنین اعلام شد که قرار است شبکه آی‌فیلم این مجموعه را در قالب فیلمی سینمایی با نام «کودکان آب» پنجشنبه، ۵ مرداد ماه ساعت ۲۲ به روی آنتن ببرد. ضمن اینکه دونسخه سینمایی از این مجموعه هم در روزهای تاسوعا و عاشورا از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

«مختارنامه» در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد محمود فلاح و به سفارش سیمافیلم ساخته شد و تولید آن هشت سال زمان برد.

فریبرز عرب نیا، رضا رویگری، مهدی فخیم زاده، نسرین مقانلو، فریبا کوثری، فرهاد اصلانی، رضا کیانیان، زنده یاد ماه چهره خلیلی، ژاله علو، گوهر خیراندیش، ویشکا آسایش، اکبر زنجانپور، محمد فیلی و زنده‌یادان سیامک اطلسی، کریم اکبری مبارکه، انوشیروان ارجمند و ... در «مختارنامه» ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۹۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت