پشت پرده برنامه مهلا کیست؟

برنامه «مهلا» که در فصل جدید خود دچار برخی حواشی و رواج روایت‌های نادرست شد، در پشت پرده خود فرد شناخته شده‌ای دارد که تا به امروز به دلایل مختلف نخواسته در پیشانی این برنامه قرار بگیرد و بیشتر ترجیح داده است پشت دوربین و چراغ خاموش حرکت کند.

پشت پرده برنامه مهلا کیست؟

 او کسی نیست جز احسان علیخانی که سال‌های دور با «ماه عسل» و سال‌های گذشته با «عصر جدید» از قاب شبکه سوم سیما در مقابل مخاطب قرار گرفته و به اجرا پرداخته است. 

اینکه چرا علیخانی ترجیح داده است چندان در پیشانی برنامه «مهلا» قرار نگیرد، دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل، بدون تردید کم‌هزینه‌بودن این مدل رفتار برای پیشبرد اهداف و افکار اوست. به این معنا که علیخانی سال گذشته موضع‌گیری‌هایی در حمایت از اغتشاش‌ها داشت که به همین دلیل هم در صداوسیما کم‌‌ کار شده است. اگر می‌خواست به‌صورت علنی همین مواضع را در «مهلا» پیش ببرد یا حضور رسمی داشته باشد، سریع حساسیت‌ها برانگیخته می‌شد؛ اما همان عقاید و باورهای خود را در «مهلا» به‌نوعی از زبان برخی از مهمانان، به گوش و قلب مخاطب می‌رساند؛ بنابراین علیخانی ترجیح داده است به‌جای هزینه‌سازی برای خود، با کم‌هزینه‌ترین راه ممکن، اهداف خود را پیش ببرد. که باید در محاسبات آینده پویانفر مورد توجه قرار گیرد.

منبع: صبح نو
کد مطلب: ۳۶۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت