جبلی: صدا و سیما برنامه های شاخصی در حوزه جمعیت و فرزند آوری پیش‌ بینی کرده است/ تقدیر ستاد ملی جمعیت از رسانه ملی

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه در قالب برنامه های نمایشی کارهای شاخصی برای امسال در جدول پخش برنامه ها گذاشته بودیم و کار شاخصی که پخش شد، سریال« نون خ » بود که هدفش موضوع جوانی و تاکید بر جوانی جمعیت بود، گفت: در کنارش برنامه های متنوع دیگری در قالب برنامه های کوتاه، برنامه های گفت و گویی، میان برنامه ها و برنامه های روتین انجام می شود.

جبلی: صدا و سیما برنامه های شاخصی در حوزه جمعیت و فرزند آوری پیش‌ بینی کرده است/ تقدیر ستاد ملی جمعیت از رسانه ملی

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درباره رویکرد رسانه ملی درزمینه جمعیت و فرزندآوری گفت: هفته گذشته که جلسه ستاد ملی جمعیت برگزار شد، خوشبختانه ستاد ملی جمعیت از تلاش های صدا و سیما در راستای تشویق موضوع فرزندآوری و اجرای قانون جمعیت و خانواده و در یکسال گذشته  قدردانی کرد.

وی افزود: در ماههای اخیر و یک سال گذشته همکاران ما در حوزه مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف برای انجام وظایفشان و اجرای این قانون فعالیت‌های خوبی انجام دادند و بویژه در حوزه تخصیص مسکن پیگیری جدی درحوزه خبر انجام و منجر به نتیجه شد.

جبلی با بیان اینکه در قالب برنامه های نمایشی کارهای شاخصی برای امسال در جدول پخش برنامه ها گذاشته بودیم و کار شاخصی که پخش شد، سریال« نون خ » بود که هدفش موضوع جوانی و تاکید بر جوانی جمعیت بود، گفت: در کنارش برنامه های متنوع دیگری در قالب برنامه های کوتاه، برنامه های گفت و گویی، میان برنامه ها و برنامه های روتین انجام می شود.

رئیس رسانه ملی افزود: در این زمینه به عنوان نمونه به قالب مونولوگ برنامه مکث که در برنامه شبکه یک پخش می شود اشاره می کنم که اینگونه برنامه سازی هم ظرفیت خوبی دارد و یکی از آخرین قسمت‌های این برنامه ریشه یابی موضوع فرزندآوری و کاهش فرزندآوری در ایران و جوامع دیگر بود و در قالب های مختلف دیگر نیز کارهای متنوعی در این باره انجام می شود.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت