سریال نون خ به زودی ساخته می‌شود

بعد از استقبال بی نظیر بینندگان و دنبال کنندگان فصل چهارم سریال نون خ؛ پیش تولید فصل پنجم این سریال به زودی آغاز می شود و از اواسط تابستان فیلمبرداری این مجموعه جذاب کلید خواهد خورد.

سریال نون خ به زودی ساخته می‌شود

مهدی فرجی تهیه کننده این سریال می گوید: حقیقت قصه این است که پیش از سال جدید (۱۴۰۲) به همراه سعید آقاخانی، خدمت آقای جبلی رئیس صداوسیما رسیدیم آنجا در مورد «نون‌‌خ۴» صحبت کریم از شرایط گفتیم و خیلی اتفاقات دیگر، ایشان خیلی محبت و حمایت کردند. در واقع به ما انگیزه دادند و همان‌جا گفتند از همین حالا برای «نون‌خ۵» فکر کنید، طرح بدهید و کار را جلو ببرید.

تهیه کننده سریال نون خ در ادامه گفت: همین‌طور پس از آن که با رئیس سیمافیلم (آقای نقویان)، معاون سیما (آقای برمهانی) دیدار داشتیم همه آنها توصیه‌شان همین بود که «نون‌خ۵» را شروع کنید و جلو ببرید. اما درباره اینکه چه زمانی تولید فصل پنجم این سریال آغاز می‌شود آقای آقاخانی سفری رفته‌اند برگردند ببینیم شرایط چطور می‌شود بتوانیم کار را چگونه جلو ببریم.

فرجی در پایان اعلام کرد: سریال نون خ ۵ یک مقدار شرایط خاصی دارد؛ از آن‌جایی که سال آینده هم ماه مبارک رمضان و عید نوروز در تقارن یکدیگر است یک مقدار ساخت ۳۰ قسمت سریال کار سختی است.

برای همین شاید مثلاً آقای آقاخانی بگویند «نون‌خ» ۲۰ قسمت و نباید بیشتر افزایش پیدا کند. ببینیم شرایط چطور می‌شود اما هم آقای آقاخانی انگیزه دارند و هم بنده و گروه انگیزه داریم. به نظرمن «نون‌خ» ظرفیت ساخت فصل‌های متمادی را دارد ان‌شاءالله که بتواند ادامه پیدا کند.

منبع: شمانیوز
کد مطلب: ۳۶۹۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت