عقب نشینی صداوسیما درپی ریزش مخاطب

عقب‌نشینی صداوسیما در پی ریزش مخاطب و بازگشت چهره‌ها به تلویزیون؛ مهران مدیری و سروش صحت هم برمی‌گردند؟

عقب نشینی صداوسیما درپی ریزش مخاطب

کنار گذاشته‌شدن عده‌ای از چهره‌های تلویزیونی به دلیل اختلاف دیدگاه و سلیقه با مدیران وقت سازمان صداوسیما، سبب ریزش مخاطب شد و بازگشت چهره‌هایی که مدت‌ها خبری از آن‌ها در قاب تلویزیون نبود در یک سال اخیر سرخط خبرها شد.

در روزهایی که محمدرضا گلزار برنامه «پانتولیگ» را برای شبکه۳ دارد و محمد بحرانی و هوتن شکیبا با «جام آرزوها» به شبکه نسیم خواهند رفت، قرار است سیدجواد رضویان هم با برنامه «معرکه» به شبکه۳ سیما برگردد.

ژیلا صادقی با برنامه «سلام صبح بخیر» به آنتن شبکه۳ برگشته است. تکلیف کامران نجف‌زاده و برنامه گفت‌وگومحورش به نام «برمودا» هم روشن شده و حالا با یک تاک‌شو، اواخر دی ماه به شبکه نسیم خواهد آمد. 

به نظر می‌رسد فرزاد حسنی هم قرار است با برنامه پزشکی «اکسیر» به عرصه اجرا در تلویزیون بر‌گردد. همچنین محمد دلاوری این شب‌ها با «سپهبد» در شبکه۴ تلویزیون حضور دارد.

بعید است چهره‌هایی همچون مهران مدیری، سروش صحت، رامبد جوان، احسان علیخانی و رضا عطاران به خانه اولشان (تلویزیون) برگردند اما همین که مدیران صداوسیما، شعاع دایره همکاریشان را نسبت به گذشته وسیع‌تر کرده‌اند یعنی صدای آژیر هشدار ریزش مخاطب برایشان بلندتر شده است.
منبع: روزنامه قدس
کد مطلب: ۳۷۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت