شایعه: دیوید لینچ در حال تولید یک سریال به نام Wisteria برای نت‌فلیکس است

سرنا_ سریال Wisteria توسط لینچ نوشته و کارگردانی شده و «سابرینا ساترلند» مثل همیشه تهیه‌کننده‌ی آن است.

شایعه: دیوید لینچ در حال تولید یک سریال به نام Wisteria برای نت‌فلیکس است

«دیوید لینچ» در طول چند ماه گذشته با ارسال ویدیوهای «دیوید چه می‌کند؟» و گزارش وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس در یوتیوب، به منبعی غنی از سرگرمی تبدیل شده است. اما این فیلمساز تجربی بنا بر ادعای فن‌سایت «به تویین پیکس خوش‌آمدید»، در حال کار بر روی پروژه‌ای به نام «ویستریا» (Wisteria) برای نت‌فلیکس است.

در این گزارش آمده است که این سریال جدید توسط لینچ نوشته و کارگردانی خواهد شد و «سابرینا اس. ساترلند» مانند همیشه تهیه‌کننده است. از سوی دیگر، «پروداکشن ویکلی» می‌نویسد که این پروژه در ماه می سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد.

لینچ اوایل سال ۲۰۲۰ فیلم کوتاهی به نام «جک چه کار کرده؟» (What Did Jack Do?) را در نت‌فلیکس پخش کرده و پیش از آن «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) را در سال ۲۰۱۷ از شوتایم روی ایر برده.

فوریه سال ۲۰۲۰ یکی از کاربرات «ردیت» که ادعا می‌کرد به این پروژه نزدیک است، گفت که بودجه‌ی این سریال ۸۵ میلیون دلار است و از ۲۵ اپیزود یک ساعته تشکیل می‌شود. او علاوه بر این ادعا کرد که تولید پروژه قرار است طی ۲۰۰ روز در لس‌آنجلس انجام شود اما پاندمی کووید-۱۹ سبب شده است که این سریال تا سال ۲۰۲۲ آماده‌ی پخش نشود.

لینچ آوریل گذشته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» در پاسخ به این پرسش که آیا خیابان‌های خلوت شهرها او را به یاد فیلم‌هایش می‌اندازد یا نه می‌گوید: «می‌توانم در ذهن تصورش کنم، اما بیرون نرفته‌ام. از خانه بیرون نرفته‌ام و درون خانه بر روی پروژه‌هایی کار می‌کنم.» او اضافه کرد: «از روی تصاویر ماهواره‌ای می‌گویند که هوای دنیا تمیزتر شده، زیرا مردم کمتر آلودگی ایجاد می‌کنند. و دنیا به نحوی آرام‌تر، بی‌صداتر، تمیزتر و دوستانه‌تر شده است. فکر می‌کنم مردم پس از این پاندمی وضعیت متفاوتی نسبت به پیش از آن پیدا خواهند کرد.»

منبع: 30نما

کد مطلب: ۱۸۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت