عکس های ماشین هیجان‌انگیزِ سری جدید جیمز باند

مجموعه فیلم‌های جیمز باند سالهاست که طرفداران زیادی دارد. شخصیت‌های اصلی این فیلم معمولا زبانزد خاص و عام می‌شوند. جیمز باند معمولا ماشین‌های لوکس و روباز سوار می‌شود. اما در فیلم جدید No Time To Die ماشین جیمز باند متفاوت‌تر از قبل انتخاب شده است.

عکس های ماشین هیجان‌انگیزِ سری جدید جیمز باند

پس از مدت‌ها انتظار، زمان پخش جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به نام No Time To Die مشخص شد. به زودی شاهد فیلم هیجان‌انگیز جیمز باند خواهیم بود.

ماشین جیمز باند چیست؟

لندروور Defender V8 Bond Edition برای حضور در این فیلم معرفی شده است. تیم لندروور این موفقیت را جشن گرفت و از اینکه این خودرو به عنوان خودروی جیمز باند انتخاب شده، ابراز خوشحالی کرد.

ماشین جیمز باند چیست؟

ظاهر Bond Edition از مدل Defender 110 الهام گرفته شده است. به دلیل علاقه شدید جیمز باند به رنگ مشکی، این خودرو به رنگ مشکی کربنی در فیلم ظاهر خواهد شد.

تریم بیرونی با رنگ سیاه و رینگ‌های ۲۲ اینچی ارائه می‌شود. تزئینات رینگ‌های جلو، با الهام از رنگِ چشمِ جیمز باند، به رنگ آبی درآمده است.

ماشین جیمز باند چیست؟

تمام مدل‌های این خودرو دارای نوشته «SV Bespoke، One of 300» حک شده با لیزر بوده که نشان می‌دهد تولید این مدل بسیار محدود است.

علامت‌های «Defender 007» را می‌توان روی درب عقب با رنگی روشن مشاهده کرد.

ماشین جیمز باند چیست؟

موتور این خودرو 5.0 لیتری سوپرشارژر بوده که نیرویی معادل 518 اسب بخار تولید می‌کند. اما سیستم تعلیق و تکنولوژی آن تفاوتی با مدل 2022 Defender V8 نخواهد داشت.

ماشین جیمز باند چیست؟

فقط 300 نمونه از مدل Defender V8 Bond Edition ساخته خواهد شد که همه آنها برای وفاداران لندروور و طرفداران سرسخت 007 ساخته شده‌اند.

ماشین جیمز باند چیست؟

شایان ذکر است قیمت ماشین جیمز باند ۱۱۵ هزار و ۹۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: سایت کلیک

کد مطلب: ۳۵۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت