آنتونیو باندراس، جیمی کینگ و تامی فلانگان به «بانشی» پیوستند؟

آنتونیو باندراس همراه جیمی کینگ و تامی فلاناگان در فیلمی اکشن به نام «بانشی» نقش آفرینی می‌کند.

آنتونیو باندراس، جیمی کینگ و تامی فلانگان به «بانشی» پیوستند؟

فیلم «بانشی» فیلمی اکشن به کارگردانی جان کییس است که با حضور آنتونیو باندراس، جیمی کینگ و تامی فلانگان ساخته می‌شود.

این فیلم داستان قاتلی مستقل با نام رمزی «بانشی» با بازی جیمی کینگ را تصویر می‌کند که مزدوری قدرتمند به نام آنتونی گرین با بازی فلاناگان او را تحت تعقیب دارد. این فرد پدر بانشی را کشته و اکنون در صدد یافتن کیلِب با بازی باندراس است که مرشد سابق بانشی بوده است. کیلب از ۵ سال پیش زندگی زیرزمینی را انتخاب کرده و حالا بانشی می‌خواهد او را پیدا کند و از خطر نجاتش دهد.

به گفته کییِس «بانشی» داستانی پیچیده از انتقام و روابط خانوادگی است و همراه داشتن این گروه بازیگران برای جان بخشیدن به این شخصیت‌ها در حد یک رویاست.

فیلمنامه این فیلم را متیو راجرز نوشته است. جیمی کینگ پیشتر در «تابستان سیاه» نتفلیکس و «پرل هاربر»، «جوجه‌های سفید» و «سین‌سیتی» بازی کرده است.

باندراس که برای بازی در «درد و افتخار» پدرو آلمادوار نامزدی اسکار را کسب کرده بود به تازگی با فیلم «محافظ همسر قاتل» دیده شد. «ماسک زورو»، «دسپرادو» و «اویتا» از فیلم‌های قدیمی‌تر وی هستند. او قرار است با فیلم بعدی «ایندیانا جونز» دیده شود.

فلانگان هم برای بازی در سریال جنایی «پسران آنارشی» و «مایانس ام. سی» شهرت دارد. او بازیگر «گلادیاتور»، «شجاع دل» و «وست ورلد» هم بوده است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۳۵۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت