مستندِ فوتبالیِ «رویاهای خالکوبی شده»، در جشنواره میلان تقدیر شد

مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده»، ساخته مهدی گنجی، تقدیرنامه هیات داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان را دریافت کرد.

مستندِ فوتبالیِ «رویاهای خالکوبی شده»، در جشنواره میلان تقدیر شد

فیلم مستند بلند «رویاهای خالکوبی شده»، ساخته مهدی گنجی که در اولین نمایش بین‌المللی خود در سی و نهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان به نمایش در آمده بود، یکشنبه‌شب (۲۳ آبان) در مراسم اختتامیه و در بخش فیلم‌های بلند فوتبالی، تقدیرنامه هیات داوران را دریافت کرد.

در جشنواره میلان که معتبرترین رویداد سینمایی و تلویزیونی ورزشی دنیا محسوب می‌شود، ١٢٠ اثر ورزشی از پنج قاره در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند. از بین فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره امسال، فقط «رویاهای خالکوبی شده» موفق به کسب یکی از جوایز شد.

این مستند، داستان چند نوجوان عاشق فوتبال از چهار گوشه ایران است که با هم رقابت می‌کنند تا بتوانند برای آموزش فوتبال زیر نظر مربیان حرفه‌ای لالیگا، به اسپانیا بروند. «رویاهای خالکوبی شده»، به تهیه‌کنندگی بهزاد توکلی در چند شهر مختلف ایران و سه شهر اسپانیا تصویربرداری شده است.

محمد حدادی (مدیر تصویربرداری)، امیر ادیب‌پرور (تدوینگر)، حسن شبانکاره (مدیرصدابرداری)، حسین قورچیان (صداگذار)، موحد تاری‌مرادی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، افشین عزیزی (آهنگساز) و حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی (کالریست) از دیگر عوامل این فیلم هستند.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم «رویاهای خالکوبی شده»، به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است. 

 

کد مطلب: ۳۵۵۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت