کامرون دیاز می گوید که بعد از ترک هالیوود هرگز صورتش را نشسته است

کامرون دیاز (Cameron Diaz) پس از ترک هالیوود به استانداردهای زیبایی پشت کرده و هرگز صورت خود را نمی‌شوید. او که نزدیک به یک دهه پیش با هالیوود و زرق و برق زندگی سلبریتی‌ها وداع گفت، استانداردهای زیبایی اجتماعی را نیز کنار گذاشت.

کامرون دیاز می گوید که بعد از ترک هالیوود هرگز صورتش را نشسته است

این بازیگر ۴۹ ساله فاش کرد که دیگر به ندرت به ظاهرش فکر می‌کند و با وجود آنکه یک عالم محصول مراقبت از پوست دارد، هرگز صورتش را نمی‌شوید. او در مصاحبه‌ای که اخیرا با پادکست جدید بی‌بی‌سی (Rule Breakers) انجام داد گفت حالا که از کانون توجهات خارج شده زندگی بسیار آزادانه‌تری دارد.

کامرون دیاز هرگز صورتش را نمی‌شوید
دیاز از زمان خروج از لیست برتر هالیوود نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار از پیشنهادات بازیگری را رد کرده، اما به نظر نمی‌رسد که پشیمان باشد. او می‌گوید: «من قربانی تمام عیار شیء انگاری‌ها و استثمارهای اجتماعی هستم که زنان همواره در معرض آن قرار می‌گیرند. سخت است که به خودت نگاه کنی و بر اساس استانداردهای زیبایی خودت را قضاوت نکنی.»

 
 

کامرون گفت: «به معنای واقعی کلمه آخرین چیزی که در طول روز به آن فکر می‌کنم ظاهرم است. اصلا برایم مهم نیست. من مثل یک حیوان، وحشی‌ام. من هیولا هستم. واقعا هیچ کاری برای ظاهرم نمی‌کنم. هرگز صورتم را نمی‌شویم.»


او می‌گوید یک خروار محصولات مراقبت از پوست دارد که در حال خاک خوردن روی قفسه‌ها هستند و شاید ماهی دو بار از آنها استفاده کند. کامرون با اشاره به اینکه در حال آماده شدن برای ۵۰ سالگی است گفت اولویتش قوی ماندن است و گفت: «ظاهرم چیزی نیست که در حال حاضر بخواهم برایش انرژی بگذارم.»


دیاز علی‌رغم اینکه دیگر بازیگری نمی‌کند، هنوز به شدت فعال است و یک برند موفق مشروبات الکلی دارد. آخرین نقش او در هالیوود به سال ۲۰۱۴ و فیلم کمدی-درام آنی (Annie) برمی‌گردد که در آن نقش خانم هانیگان را بازی کرد. از آن زمان او بر خانواده‌اش و کارآفرینی تمرکز کرده است.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت