گروه کاملا سفیدپوست فیلم جدید نولان حاشیه‌ساز شد

کاربرها در فضای مجازی به گروه کاملا سفید پوست بازیگرهای فیلم نولان پرداخته و به آن ایراد گرفته اند.

گروه کاملا سفیدپوست فیلم جدید نولان حاشیه‌ساز شد

در روزهای گذشته در فضای توییتر، تعدادی از کاربرها به گروه  بازیگران سفیدپوست  « اوپنهایمر » فیلم جدید  کریستوفر   نولان  پرداختند و بحثی را ایجاد کردند. این کاربرها به نبودن یک بازیگر از نژادهای دیگر واکنش نشان دادند.

البته یکی از کاربرها با حالتی تمسخرآمیز به این بحث ایجاد شده در بین کاربرها واکنش نشان داده و گفته است باید تحقیق شود که بازیگرهای انتخابی فیلم نولان روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ که طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند، کجا بوده اند.

البته  جوردن ریمی  منتقد آمریکایی درباره این بحث کاربرها نوشت چگونه می شود انتظار داشت  نولان  در انتخاب بازیگرهایش از بازیگران غیرسفیدپوست استفاده کند در حالیکه داستان فیلم بر رابرت اوپنهایمر تمرکز دارد که با تعدادی دانشمند مسن سفیدپوست همکاری کرده بود، چه طور می شود از بازیگران رنگین پوست به جای آنها استفاده کرد.

کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید و کنت برانا بازیگران فیلم جدید نولان هستند.

فیلم « اوپنهایمر » به مانند دو فیلم دیگر نولان یعنی فیلم های «دانکرک» و «شوالیه تاریکی» قرار است با دوربین های آی‌مکس فیلمبرداری شود.

کمپانی یونیورسال  قرار است فیلم «اوپنهایمر» را روز ۲۱ جولای ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا روی پرده ببرد.

منبع: خبرگزاری صبا
کد مطلب: ۳۵۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت