چرخش ناگهانی امبر هرد: همواره عشق به جانی [دپ] را حفظ کرده‌ام/ در مقاله‌ی مربوط به تجاربم از خشونت خانگی، هیچ گاه از او نام نبردم

هرد شنبه ۱۰ آوریل اعلام کرد که یک هفته از شبکه‌های اجتماعی دور خواهد بود. او با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید «همیشه عشق به جانی را حفظ» کرده اما فاش شدن جزئیات زندگی‌شان در مقابل مردم دنیا «درد بزرگی» به او تحمیل می‌کند.

چرخش ناگهانی امبر هرد: همواره عشق به جانی [دپ] را حفظ کرده‌ام/ در مقاله‌ی مربوط به تجاربم از خشونت خانگی، هیچ گاه از او نام نبردم

در بیانیه هرد آمده است: «در چند هفته آینده آفلاین خواهم بود. همان‌گونه که می‌دانید، به ویرجینیا می‌روم، جایی که در دادگاه با همسر سابقم جانی دپ روبرو خواهم شد. جانی از من شکایت کرده به خاطر مقاله‌ای که برای «واشینگتن پست» نوشتم و در آن از تجارب خشونت و بدرفتاری خانگی گفتم. هرگز از او نامی نبردم، در عوض از بهایی نوشتم که زنان برای حرف زدن علیه مردان بانفوذ می‌پردازند. همچنان این بها را می‌پردازم، اما امیدوارم که وقتی این پرونده بسته شد، بتوانم فراموشش کنم و جانی هم بتواند. همواره عشق به جانی را حفظ کرده‌ام اما درد عظیمی به من تحمیل می‌کند که جزئیات زندگی گذشته‌مان را در مقابل دنیا مرور کنیم. در مقطع فعلی، قدردان حمایت‌هایی که در این سال‌ها از من شده هستم، و در هفته‌های آینده بیش از همیشه به آن تکیه خواهم کرد. با عشق بی‌دریغ، ای.»

هرد قرار است در دنباله «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) به کارگردانی «جیمز وان» نقش «مرا» را تکرار کند، اما دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش خوانده بود، از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» که به‌تازگی اکران شده، کنار گذاشته شد. دپ شکایت ۵۰ میلیون دلاری دیگری در ویرجینیا علیه هرد ثبت کرده و ادعا می‌کند که همسر سابقش با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به شهرت او لطمه زده و موجب اخراجش از «دزدان دریایی کارائیب» شده است. هرد در آن مقاله بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خودش را قربانی خشونت خانگی نامیده بود.

ماه گذشته گزارش شد که «پل بتنی» ستاره سریال «وانداویژن»، «جیمز فرانکو» و «ایلان ماسک» ثروتمندترین مرد دنیا که به برقراری رابطه نامشروع با هرد متهم‌اند، نمایندگان استودیوهای دیزنی و برادران وارنر، پلیس لس‌آنجلس، دوستان، خویشاوندان و دیگر افراد مرتبط با دپ و هرد به دادگاه احضار شده‌اند.

روند دادرسی به این پرونده که قرار است از ۱۱ آوریل آغاز شود، به صورت رایگان از پلتفرم «کورت تی‌وی» (Court TV) پخش خواهد شد.

 

منبع: کافه سینما
کد مطلب: ۳۵۸۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت