ببینید | صحنه‌های افشاگری در جلسات دادگاه زوج معروف هالیوود | اینکه افراد فکر می‌کنند من کلاهبردارم مرا کشته است

در پی شکایت جانی دپ، ستاره سینمای هالیوود از همسر سابق خود امبر هرد به اتهام توهین و افترا در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸، جلسات دادگاه این زوج سابق هالیوودی به صحنه افشاگری‌ها و اتهام‌های متقابل تبدیل شد.

ببینید | صحنه‌های افشاگری در جلسات دادگاه زوج معروف هالیوود | اینکه افراد فکر می‌کنند من کلاهبردارم مرا کشته است

دپ در روز شهادتش در دادگاه اسناد مختلفی را که به عنوان مدرک در دادگاه ارائه شده بود، قرائت کرد. این دادگاه به نمایشی تبدیل شده است که در آن دپ درباره همه چیز شهادت داده است.

دپ علیرغم توجه عمومی به مصرف مواد مخدر و پیام‌های متنی خشونت‌آمیز علیه هرد می‌گوید که در افشای حقیقت وسواس دارد و نمی‌خواهد کسانی را که به او نگاه کرده‌اند ناامید کند. او روز سه‌شنبه گذشته شهادت داد: «هدف من حقیقت است. اینکه افراد فکر می‌کنند من یک کلاهبردار هستم مرا کشته است.»

وی در دادگاه گفت که امبر هرد او را کتک می‌زده است. دپ در این خصوص گفت: «این برخوردهای فیزیکی می‌توانست با یک سیلی یا یک هل شروع شود. او یک کنترل تلویزیون را به سمت سر من پرتاب کرد، یک لیوان را به صورت من پرت کرد.»

او با شرح ماجرای جراحت خود در مارس سال ۲۰۱۵، با نشان دادن جای بریدگی عمیق روی انگشت میانی خود گفت این حادثه بر اثر پرت کردن شیشه از سوی امبر هرد اتفاق افتاده است. دپ در پاسخ به این سوال که چرا پس به پزشکان بیمارستانی در استرالیا گفته است که به هنگام بستن در خود را مجروح کرده، گفت: «نمی‌خواستم فاش کنم که خانم هرد است. نمی‌خواستم برای او مشکلی ایجاد کنم.»

دپ با بیان این که امبر هرد مرتباً او را «پدر بد» خطاب می‌کرده است، گفت: «تقریباً هرگز نمی‌توانستم فرزندانم را ببینم و با آن‌ها وقت بگذرانم، زیرا او مجبور بود برای نیازهای خودش من را همیشه در کنار خود داشته باشد.»

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۵۹۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت