بیماری روحی «امبر هرد» برملا شد

در روز نهم محاکمه دپ علیه هرد، دادگاه در مورد بحثی شنید که در آن هرد به دپ برچسب "بازیگر فراموش شده" می‌زد که "یک پیرمرد چاق و تنها می میرد" و یک سفر خانوادگی فاجعه بار با قایق تفریحی مطرح شد که دپ بعدا به جی کی رولینگ قایق را فروخت.

بیماری روحی «امبر هرد» برملا شد

به گفته یک روانشناس بالینی و پزشکی قانونی که وضعیت روانی امبر هرد را پس از جدایی از جانی دپ ارزیابی کرد، امبر هرد از "اختلالات شخصیت مرزی " و "علائم شدیدا اغراق آمیز PTSD(اختلال اضطراب پس از سانحه) رنج می برد.

دکتر شانون کوری به دادگاه گفت که ابتدا تیم حقوقی دپ با او تماس گرفتند تا تشخیص دهد که آیا شواهدی مبنی بر "خشونت پارتنر صمیمی" در رابطه این زوج وجود دارد یا خیر، اما بعداً از او خواسته شد تا "تحلیل روانشناختی" امبر هرد را تکمیل کند.

او گفت که اختلال شخصیت مرزی "یک عامل پیش بینی کننده در زنانی است که خشونت علیه شریک زندگی خود را اعمال می کنند"، و افزود که "یک تاکتیک حمله فیزیکی و سپس آسیب رساندن به خود است... سپس استفاده از سیستم قانونی... به عنوان مثال استفاده از حکم منع فرد از نزدیک شدن به او ".

تقریبا همه می دانند که هرد در ماه می 2016 چنین حکمی را علیه جانی دپ گرفت و ارائه کرد.

دکتر کوری همچنین گفت که بیماران مبتلا به اختلال شخصیت هیزتریک "بسیار بسیار به ظاهر خود علاقه مند هستند" و اغلب از ظاهرشان برای رسیدن به آنچه می خواهند" استفاده می کنند. او گفت که برای افراد مبتلا به چنین اختلالات شخصیتی معمول است که "نقش قربانی یا شاهزاده خانم" را ایفا کنند، گاهی اوقات داستان هایی را برای "به دست آوردن احترام و توجه از این طریق" می سازند.

او تصریح کرد که «اختلال شخصیت» یک «ویژگی پایدار» است که بر «همه جنبه‌های زندگی یک فرد» تأثیر می‌گذارد، برخلاف اختلالات روانی مانند افسردگی که به گفته او «فصلی» است و «می‌آید و می‌رود».

منبع: آخرین خبر
کد مطلب: ۳۵۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    خب به ما چه

دیدگاه

تازه ها

یادداشت