شهین تسلیمی مطرح کرد:

سینمای کوتاه ایران امیدی برای جوانان با استعداد است/ از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم

شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است سینمای کوتاه با توجه به استعدادهای جوانی که دارد، امید آینده سینما و تلویزیون محسوب می‌شود و باید از آن حمایت کرد.

سینمای کوتاه ایران امیدی برای جوانان با استعداد است/ از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم

شهین تسلیمی (بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون) درباره سینمای کوتاه ایران و حضور در فیلم‌های کوتاه و همکاری با کارگردانان جوان در سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان همیشه مورد توجه جامعه بودند و اعلام حمایت آن‌ها از موضوعاتی خاص همیشه در میان مردم جریان سازی کرده است. پزداختن به فیلم کوتاه که همه بچه‌های آن امید آینده سینما و تلویزیون هستند همیشه برای من موضوع مهمی بوده است و هر زمان که احساس کردم می توانم با حضورم در فیلمی به آنها کمک کنم بدون درنظر گرفتن دستمزد با کمال میل و رغبت در پروژه سهیم شدم.

 

این بازیگر سریال‌های تلویزیونی، استقبال مخاطبان خاص از جشنواره‌های فیلم کوتاه را بسیار بیشتر از جشنواره‌های فیلم بلند خواند و بیان کرد: به نظرم شور و هیجانی که در جشنواره‌های فیلم کوتاه شاهد هستیم و نقدهای سازنده و بار علمی که در آن‌ها وجود دارد حتی بسیار بیشتر از جشنواره فیلم فجر است. با اینکه جشواره فیلم فجر هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از جشنواره‌های فیلم کوتاه می‌کند ولی خروجی آن را امسال آن طور که باید در حد یک جشنواره معتبر باشد، شاهد نبودیم.

 

تسلیمی حضور خود در چند فیلم کوتاه را تنها برای حمایت از آینده سازان سینمای داستانی کشور دانست و گفت: به نظرم فیلمسازانی که الآن در جشنواره‌های فیلم کوتاه فعالیت می‌کنند از استعداد و خلاقیت بالایی برخوردارند و اگر بازیگرانی مثل من از آن‌ها حمایت کنند، قوت قلبی برای ادامۀ کار آن‌ها می‌شود مگر نه بازی من و سایر بازیگران حرفه‌ای در فیلم‌های کوتاه هیچ نفعی برای ما ندارد بلکه فقط برای حمایت و ایجاد انگیزه در میان فیلمسازان حاضریم تا جلوی دوربین آن‌ها بازی کنیم.

 

وی درباره ساخت سریال‌های طنز در تلویزیون نیز اظهار کرد: مردم این روزها با توجه به شرایط سخت زندگی نیاز به خنده و سرگرمی دارند و نسبت به آثار کمدی اقبال بیشتری نشان می‌دهند، بسیاری از تهیه‌کنندگان و کارگردانان هم در سال‌های اخیر به طرف ساخت فیلم‌ها و سریال‌های کمدی رفته‌اند.

 

این بازیگر در پایان درباره حضور در نقش‌های کمدی نیز افزود: با وجودی که من بیشتر نقش‌های مثبت را بازی کرده‌ام، از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم، مثل نقشم در سریال «وضعیت سفید» درواقع مثبت و منفی بودن نقش اهمیت چندانی برایم ندارد و بیشتر به تاثیرگذاری و متفاوت بودن آن فکر می‌کنم. حضور بیشتر در قالب نقش‌های مثبت هم به دلیل پیشنهادهایی بوده که به دستم رسیده است، بیشتر کارگردانان مرا برای نقش‌های مثبت می‌خواهند اما خودم از نقش‌های منفی هم استقبال می‌کنم.

منبع: ایلنا
کد مطلب: ۳۵۹۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت