حمله به مت دیمون بخاطر سقوط ارزهای دیجیتال

با سقوط ارزش رمزارزها مت دیمون برای حضور در تبلیغی برای ارزهای مجازی با استهزای شدید کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

حمله به مت دیمون بخاطر سقوط ارزهای دیجیتال

مت دیمون که در تبلیغی برای تشویق مردم به استفاده از رمز ارزها شرکت کرده بود، با سقوط ارزش این ارزها با استهزا در رسانه‌های اجتماعی روبه رو شده است.

سقوط ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح موجب شده تا بازیگر برنده اسکار فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» و «مریخی» بار دیگر برای حضورش در تبلیغ کریپتو مسخره شود.

در این شوخی‌های بی‌رحمانه آنلاین، کاربران در سراسر رسانه‌های اجتماعی به این نکته اشاره می‌کنند که اگر پاییز گذشته به توصیه دیمون برای خرید ارزهای دیجیتال عمل کرده باشند امروز ارزش دارایی‌های‌شان تقریبا دوسوم کاهش یافته است.

دیمون تنها یکی از چهره‌های مشهوری است که از این ارزهای دیجیتال حمایت کرده بود.

در تبلیغی که کریپتو با حضور مت دیمون ساخته بود، دیمون بینندگان را به سفری تاریخی از مردان و زنان شجاعی می‌برد که در جهان موجب تفاوت شده‌اند و از مردم می‌خواست تا شجاع‌ترین بخش خود را کشف کنند. این تبلیغ به کارگردانی والی فیستر در ماه اکتبر پخش شد و در طول برنامه تلویزیونی سوپربال نیز به نمایش درآمد.

ارزهای دیجیتال در هفت ماه گذشته با کاهش شدیدی روبه رو شده‌اند و این سقوط با توجه به نگرانی از رکود اقتصادی شتاب هم گرفته است. بیت کوین که نوامبر ۲۰۲۱ به نزدیک ۶۹ هزار دلار رسیده بود دیروز به زیر ۲۱ هزار دلار رسید.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۰۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت