انمیشن آواتار در سه قسمت ساخته می‌شود

انیمیشن «آواتار» در سه قسمت در کمپانی‌های پارامونت و نیکلودئون در دست ساخت هستند.

انمیشن آواتار در سه قسمت ساخته می‌شود

این انیمیشن نباید با فرانچایز پرفروش «آواتار» جیمز کامرون اشتباه شود. این فیلم‌ها بر اساس «آواتار: آخرین بادافزار»، یک مجموعه تلویزیونی ساخته شده است درباره پسری که می‌تواند آب، زمین، آتش و هوا را دستکاری کند. این انیمیشن محبوب بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از Nickelodeon پخش شد و الهام‌بخش یک اسپین‌آف به نام «افسانه کورا» و همچنین یک برنامه لایو اکشن در نتفلیکس بود.

پارامونت که این خبر را در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی اعلام کرد، جزئیات طرح این سه‌گانه را به اشتراک گذاشت.

لورن مونتگومری که از عوامل ساخت انیمیشن «آواتار: آخرین بادافزار» هم بود، کارگردانی اولین داستان از سه داستان مستقل این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، بر عهده دارد. برایان کونیتزکو و مایکل دی مارتینو، خالقان «آواتار: آخرین هواساز» فیلم‌های «آواتار» را تولید خواهند کرد. اریک کلمن نیز به این تیم پیوست و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مدیر تولید سه‌گانه The Last Airbender همکاری می‌کند. 

 

رمزی نایتو، رئیس بخش انیمیشن در پارامونت و انیمیشن نیکلودئون، بیانیه‌ای در مورد انتخاب کارگردانی خود برای فیلم آینده منتشر کرد:

مایک و برایان به‌عنوان سازندگان اصلی، دنیای آواتار را با ما می‌سازند، ما یک خانواده هستیم و همه چیز را در همین خانواده نگه می‌داریم و لورن که کار فوق‌العاده‌ای را که در سریال اصلی انجام داد، حالا به عنوان کارگردان در این فیلم انجام می‌دهد.

 

لطیفه اوائو، معاون اجرایی فیلم‌ها و امتیازات جهانی انیمیشن پارامونت و انیمیشن نیکلودئون، در کنار جیسون مک‌کانل، معاون پارامونت انیمیشن و انیمیشن نیکلودئون، پروژه انیمیشن را از توسعه تا تولید نظارت خواهد کرد.

این فیلم‌ها تحت نظر استودیوی آواتار که در فوریه ۲۰۲۱ تشکیل شد، در حال ساخت هستند. این بخش برای ایجاد محتوای اصلی مجموعه‌های انیمیشن و فیلم‌هایی بر اساس «آواتار: آخرین بادافزار» و «افسانه کورا» طراحی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت