مهران رجبی: دوباره روحانی شدم

مهران رجبی درباره فعالیت‌های سینمایی اخیرش گفت: اکنون مشغول بازی در سریال «آزادی مشروط» مسعود ده نمکی هستم و نقش یک روحانی را بازی می‌کنم.

مهران رجبی: دوباره روحانی شدم

مهران رجبی با اعلام این خبر که ۴۵ روز دیگر فیلمبرداری سریال آزادی مشروط به پایان می رسد، اظهار داشت: سپس بازی ام در سریال مامان شجاع  حسین تبربزی در لاهیجان آغاز می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه بازی در نقش روحانی گفت: من تا پیش از آزادی مشروط حدود ۱۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی در کارنامه دارم که در آن ها نقش یک روحانی را ایفا کرده ام. اولین باری که نقش یک روحانی به من سپرده شد، فیلم زیر نور ماه به کارگردانی سیدرضا میرکریمی بود. 

شبکه مستند را تماشا می‌کنم

وی با اشاره به این که در اوقات فراغت پیگیر برنامه‌های تلویزیون است، افزود: اصولاً چون درگیر بازی هستم کمتر تلویزیون تماشا می کنم اما سریال وضعیت زرد را می بینم. همچنین به دلیل علاقه ام پیگیر اخبار هستم و مستندهای شبکه مستند را دنبال می‌کنم و هر شب ساعت ۲۳ تا ۲۴ حتما یک ساعتی را از این شبکه، مستند می بینم. من بر خلاف دیگران که علاقه مند به تماشای فیلم سینمایی هستند، برنامه های گفت وگو محور، اخبار، مستند و سریال را بیشتر می‌پسندم و به دنبال یادگیری مطالب از صداوسیما هستم.

این بازیگر معتقد است حضور در یک سریال تلویزیونی، حس رضایت خوبی ایجاد می کند و وقتی آن را می بینم و بازخوردها از مردم را می گیرم حس می کنم زحمتی که می کشم هدر نرفته است. من و همکارانم تلاش می کنیم در نهایت یک اثر خوب و در شأن صداوسیما ارائه دهیم.

سریال ۳۰ قسمتی آزادی مشروط با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، علیرضا استادی، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرضا مسعودی، سروش جمشیدی، سیدمهرداد ضیائی، کاوه سماک‌باشی، حسین رفیعی و رامین راستاد از جمله بازیگران این سریال هستند.

 
  •  
  •  
  •  
منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت