سورپرایز جانی دپ برای یک مراسم مهم که پیش از موعد فاش شد

جانی دپ در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی (MTV VMA) آینده حضور پیدا می‌کند. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که این ستاره سینما لباس فضانورد نمادین مراسم را به تن خواهد کرد.

سورپرایز جانی دپ برای یک مراسم مهم که پیش از موعد فاش شد

 جانی دپ در حال مذاکره است تا در این مراسم که ۲۸ آگوست برگزار می‌شود حضور پیدا کند. او پنج جایزه سینمایی ام‌تی‌وی از جمله بهترین بازیگر مرد، بهترین شخصیت شرور، بهترین فوق ستاره و جایزه نسل در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد.

بازیگر «دزدان درایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) به تازگی قراردادی ۷ رقمی با دیور منعقد کرده، برای فیلم «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) مقابل دوربین رفته و با فیلم «مودیلیانی» (Modigliani) در مقام بازیگر و کارگردان بازگشت خود به هالیوود را تکمیل خواهد کرد.

این هفته گزارش شد که هواداران دپ خواستار تعطیلی تشکیلات فمینیستی «راهپیمایی زنان» به دنبال حمایت آن‌ها از امبر هرد شده‌اند. آن‌ها با هشتگ «راهپیمایی زنان را تعطیل کنید» در توییتر خواستار تحریم سازمانی شدند که اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در پی انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده شکل گرفت.

پنجشنبه گذشته، این سازمان دپ را در فهرست مردان سرشناسی قرار داد که اتهام بدرفتاری با زنان علیه آنان مطرح شده است: «بیایید در مورد اندرو تیت، جانی دپ، مرلین منسون و فرهنگ فراگیر زن‌ستیزی و تبعیض جنسیتی که زنان را هر روز در خطر قرار می‌دهد حرف بزنیم.»

این سازمان در یکی از توییت‌هایش می‌گوید علت اینکه مردم اتهامات هرد را باور نمی‌کنند زن‌ستیزی و تبعیض جنسیتی است.

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۶۲۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت