روش جدید امبر هرد برای آزار جانی دپ/ استفاده از نام مستعار زنی که بومیان آمریکا را می‌کشت

امبر هرد به همراه بیانکا بوتی و دخترش اونا پیج در یک سفر اروپایی بوده‌اند و گزارش شده است که نامی که او به عنوان نام مستعار در این سفر استفاده می‌کند مارتا جین کانری (Martha Jane Canary) است که بیشتر از آن با عنوان کالامیتی جین (Calamity Jane) یاد می‌شود؛ کسی که در دوران غرب وحشی، به کشتن بومیان آمریکایی معروف بود.

روش جدید امبر هرد برای آزار جانی دپ/ استفاده از نام مستعار زنی که بومیان آمریکا را می‌کشت

به گزارش یک نشریه اسپانیایی، امبر هرد آخرین بار در جزیره پالما دی مایورکا در اسپانیا دیده شد؛ جایی که در آن عکس‌هایی از او در حال وقت‌گذرانی با دخترش اونا گرفته شد. در همین حال، امبر هرد برای آنکه بتواند بدون جلب توجه، مقدمات این سفر را فراهم کند از نام مستعار استفاده کرد.

مارتا جین کانری که بود؟

چیزی که در این میان عجیب است نامی است که امبر هرد به عنوان نام مستعار خود برای این سفر انتخاب کرد: مارتا جین کانری که اغلب با نام کالامیتی جین شناخته می‌شود. او تیرانداز، مجری قانون و اسطوره دوران غرب وحشی در اواسط دهه ۱۸۰۰ تا اوایل دهه ۱۹۰۰ بود و به خاطر تیراندازی های تیزبینانه‌اش، دستگیری قانون گریزان و کشتن بومیان آمریکایی شهرت داشت.

 

کالامیتی جین به‌طور ویژه علیه بومیان آمریکایی بود و با هجوم مهاجرانی که از بخش شرقی جایی که سابقا «اتحادیه» نام داشت مبارزه می‌کرد. آنها ادعا می‌کردند که به دست خدا مستحق هر قطعه زمینی هستند که تصمیم به ساکن شدن در آن بگیرند.

در برخی روایت‌ها آمده است که هر دو همسر کالامیتی جین به دست خود او و به ضرب گلوله کشته شدند.

ریشه های جانی دپ

به احتمال زیاد امبر هرد این نام را برای حمله مستقیم به جانی دپ انتخاب کرده است که بارها تاکید کرده ریشه های خانوادگی‌اش در قبایل باستانی بومیان آمریکایی نهفته و جد مادری اش از قبیله چروکی، یکی از قبایل سرخ‌پوستان آمریکایی بوده است. جانی دپ حتی در فیلمی با عنوان رنجر تنها (The Lone Ranger) نیز نقش یک بومی را بازی کرده است.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت