تکمیل فیلم جنجالی عزیز انصاری با بازی شخصیت سرشناس آمریکایی

فیلم جنجالی عزیز انصاری که نخستین تجربه او در عرصه کارگردانی است به سرانجام می‌رسد؛ «کیکه پالمر» بازیگر سرشناس آمریکایی گفته است که می‌خواهد «فانی بودن» را به پایان برساند.

تکمیل فیلم جنجالی عزیز انصاری با بازی شخصیت سرشناس آمریکایی

 تولید فیلم Being Mortal که از ۲۸ مارس در شهر لس آنجلس آغاز شده بود، سه هفته بعد به دلیل شکایت یکی از کارکنان این پروژه از رفتار نامناسب بیل موری بازیگر آمریکایی حین فیلمبرداری، توسط کمپانی سرچ لایت متوقف شد.

اظهارات جدید کیکه پالمر در حالی مطرح می‌شود که تاکنون جزئیاتی در مورد شدت این شکایت اعلام نشده و سرچ لایت نیز در مورد تحقیقات اظهار نظری نکرده است. همچنین در این باره که آیا موری در این پروژه باقی خواهد ماند یا نه صحبتی به میان نیامده است.

کیکه پالمر بازیگر آمریکایی
کیکه پالمر بازیگر آمریکایی

به نوشته اینترتینمنت ویکلی، پالمر گفته که می‌خواهد تولید فیلم را به پایان برساند.

فانی بودن بر اساس کتابی با همین عنوان (فانی بودن: پزشکی و آنچه در پایان مهم است) اثر آتول گاواند - Atul Gawande جراح، خبرنگار و دانشمند آمریکایی ساخته می‌شود.

 آتول گاواند - Atul Gawande جراح، خبرنگار و دانشمند آمریکایی
آتول گاواند - Atul Gawande جراح، خبرنگار و دانشمند آمریکایی

آتول گاواند از استادان دانشکده پزشکی هاروارد و از دانش‌آموختگان دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه استنفورد است که همچنین برنده جوایزی چون بورسیه رودز شده است.

این کتاب به بررسی مفاهیم مرگ و پیری می‌پردازد. سرچ لایت که به طور باورنکردنی به این فیلم امیدوار است، پیشتر آن را در نقطه تلاقی طنز روشنگر و ترحم توصیف کرده بود.

قرار بود بیل موری، ست روگن و کیکه پالمر در این فیلم نقش آفرینی کنند.

بازیگران فیلم فانی بودن
بازیگران فیلم فانی بودن

سرچ لایت قصد دارد فانی بودن را که یک فیلم کمدی - درام آمریکایی است، سال ۲۰۲۳ در سینما اکران کند.

اکنون پالمر بدون این که به بازیگر نقش اصلی فانی بودن اشاره کند، به ورایتی گفته که‌ امیدوار است انصاری بتواند این «فیلم شگفت‌انگیز» را در مقطعی که از دیدگاه او به دنبال تیترهای خبری، لازم است در خصوص موری تجدیدنظر عمده کند، به پایان برساند. تاکنون نامی از زن کارمندی که از بیل موری شکایت کرده، برده نشده است.

بیل موری بازیگر آمریکایی
بیل موری بازیگر آمریکایی

او گفته اگر راهی برای تکمیل و نجات فیلم وجود داشته باشد می‌خواهم که آن را انجام دهم.

فانی بودن یک فیلم کمدی-درام آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و با بازی عزیز انصاری در اولین کارگردانی بلند خود است.

عزیز انصاری کارگردان آمریکایی
عزیز انصاری کارگردان آمریکایی
منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت