پیش از اکران در سینماها؛

«آدام سیاه» دواین جانسون نقدهای منفی گرفت/ فیلمی تکراری و بی‌مزه

جدیدترین فیلم دواین جانسون با عنوان «آدام سیاه» با نظر مثبت منتقدان روبرو نشد.

«آدام سیاه» دواین جانسون نقدهای منفی گرفت/ فیلمی تکراری و بی‌مزه

«آدام سیاه» فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر موفق نشد تا دل منتقدان را به دست آورد.

«بلک آدام» یا «آدام سیاه» با کسب امتیاز ۳۲ درصد در سایت راتن تومیتوز در میان منتقدان سطح بالای این سایت، پایین‌ترین امتیاز در میان فیلم‌های دی‌سی را پس از سال ۲۰۱۷ دریافت کرده است. در آن سال «لیگ عدالت» البته امتیاز پایین‌تر ۲۳ درصد را کسب کرده بود. در نهایت کمپانی برادران وارنر یک نسخه دیگر را با نظارت زک اسنایدر سفارش داد که سال ۲۰۲۱ اکران و با توجه بهتری روبروشد.

کارگردانی «بلک آدام» را ژاومه کویت‌سرا برعهده دارد که در «گردش در جنگل» هم با جانسون همکاری کرده بود.

در میان منتقدهایی که به فیلم «آدام سیاه» واکنش نشان داده‌اند، پیتر دبروژ منتقد «ورایتی» نوشته است: هدف این فیلم این بود که به عنوان یک مقدمه وارد عمل شود تا بعد در برابر دشمنی شایسته‌تر قرار بگیرد.

پیتر بردشاو منتقد «گاردین» با نگاهی نسبتاً مثبت نوشته است: کله گنده جانسون که اندازه یک سیاره است او را به یک ابرقهرمان عالی بدل کرده است.

جان دفور منتقد «هالیوود ریپورتر» نوشته است: این پروژه شخصی جانسون، با یک شخصیت‌پردازی خوب، مقدمه‌ای برای ماجراجویی‌هایی بعدی است که امیدواریم کمتر از این یکی قابل‌پیش‌بینی باشد.

جاشوا ییل در «آی‌جی‌ان» نوشته است: فیلم آنقدر پر از شخصیت‌های سطحی و صحنه‌های اکشن تکراری است که بحث پخته نبودن معنای قهرمان دیگر در این وسط گم می‌شود.

دیوید فیر سردبیر ارشد «رولینگ استون» نوشته: حتی لذت تماشای جانسون نمی‌تواند بی‌مزه و نامنسجم بودن فیلم را جبران کند.

آلفونسو دورالد منتقد «د رپ» فیلم را ضدسرگرمی خوانده و نوشته است: یکی از گیج‌کننده‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی استودیویی در میان فیلم‌های قهرمانی با تصویرسازی کامپیوتری است که از نظر تهاجمی جالب نیست و تدوین فیلم هم هر چه هیجان وجود داشت را از صحنه‌های مبارزه گرفته است.

دیوید ارلیچ منتقد «ایندی‌وایر» هم می‌پرسد: وقتی بی‌خطرترین ستاره سینمای هالیوود با بی‌خطرترین ژانر سینمای هالیوود ترکیب شود نتیجه چه می‌شود؟ طبیعی است بدتر می‌شود.

«بلک آدام» قرار است از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ ( امروز جمعه) راهی سینماها شود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت