خان‌ خان‌ها گیشه بالیوود را نجات می‌دهند

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند «سیرک» رانویر سینگ، «پاتان» شاهرخ خان گیشه آسیب‌دیده بالیوود را احیاء می‌کنند.

خان‌ خان‌ها گیشه بالیوود را نجات می‌دهند

 تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند «سیرک» رانویر سینگ، «پاتان» شاهرخ خان گیشه آسیب‌دیده بالیوود را احیاء می‌کنند.

تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می‌کنند که دو فیلم بزرگ با بازی برخی از بزرگترین ستاره‌های هند می‌توانند به طلسم طولانی مدتی که بالیوود در حال حاضر در گیشه تحمل می‌کند پایان دهند.

در سال‌های اخیر، سینمای جنوب هند، متشکل از صنایع زبان تلوگو، تامیل، کنادا و مالایالام، همتای پر زرق و برق بالیوود خود را هم در محتوا و هم در گیشه پشت سر گذاشته است. در ماه‌های اخیر، بلیت‌های بزرگ منتشر شده از بالیوود هندی زبان مستقر در بمبئی عملکرد ضعیفی داشته است. در هفته‌های اخیر، این روند ادامه پیدا کرده و نسخه دوبله هندی فیلم پرفروش به زبان کنادایی «Kantara» از همتایان هندی خود بهتر عمل کرده است.

این روند، قابل درک است که زنگ خطر را در سراسر بالیوود به صدا درآورده است، اما تحلیلگران امید زیادی به فیلم سینمایی «سیرک» با بازی «رانویر سینگ» به دلیل اکران کریسمس 2022 و «پاتان» با بازی شاهرخ خان دارند که برای بیست و پنجم ژانویه تعطیلات روز جمهوری هند برنامه‌ریزی شده است. 

فیلم‌ «سیرک» به کارگردانی شتی سوریاوانشی (Sooryavanshi)، سینگ را در نقشی دوگانه و همچنین بازیگرانی چون پوجا هگده، ژاکلین فرناندز و وارون شارما تا دیپیکا پادوکن و آجی دوگن را به خدمت گرفته است.

این فیلم یک کمدی است که بر اساس نمایشنامه ویلیام شکسپیر «کمدی اشتباهات» ساخته شده که چندین بار نمایش‌های اقتباسی‌اش در هند با موفقیت همراه بوده است.

«پاتان» ساخته سیدارت آناند (کارگردان فیلم «جنگ») است. علاوه بر شاهرخ خان، همچنین دیپیکا پادوکن و جان آبراهام در آن بازی می‌کنند. این فیلم اکشن مهیج جاسوسی بخشی از جهان جاسوسی آدیتیا چوپرا، تهیه کننده است که شامل دنباله فیلم موفق «ببر» نیز محسوب می‌شود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۳۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت