بازیگر کهنه‌کار هالیوود که با هواداری از ترامپ جنجال به پا کرد درگذشت

«کریستی آلی» بازیگر کهنه کار هالیوود که دو سال پیش با هواداری از ترامپ جنجالی به پا کرد، در سن ۷۱ سالگی در پی ابتلا به سرطان درگذشت.

بازیگر کهنه‌کار هالیوود که با هواداری از ترامپ جنجال به پا کرد درگذشت

این خبر از طریق پستی به امضای ترو و لیلی پارکر فرزندان کریستی آلی در حساب رسمی این بازیگر اعلام شد.

فرزندان بازیگر آمریکایی با انتشار تصویری از کریستی آلی روی دوچرخه در بیانیه‌ای نوشتند که او در پی مبارزه با سرطان درگذشته است.

کریستی آلی برای نخستین بار با بازی موفق خود در کمدی محبوب Cheers به شهر ت رسید.

آلی برای بازی در نقش ربکا هاو در مجموعه تلویزیونی چیرز برنده جوایز امی و گلدن گلوب شد. او همچنین برای نقش آفرینی در Veronica's Closet نامزد دریافت این جوایز شد.

این بازیگر هالیوود برای بازی در فیلم تلویزیونی مادر دیوید برنده جایزه‌ امی و نامزد دریافت جایزه برای بازی در مجموعه درام جنایی The Last Don شد. مدرسه تابستانی، پسر عاشق، ببین دیگه کی داره حرف می‌زنه با بازی جان تراولتا (۱۹۸۹، ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳)، پای هر دو گیر است، برای ثروتمند یا فقیر، هری ساختارشکن، نوادا و آخر خوشگل‌ها از جمله آثاری است که آلی در آن‌ها ظاهر شده است.

آلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: من به دونالد ترامپ رأی می‌دهم چون سیاستمدار نیست. چهار سال پیش به همین دلیل به او رأی دادم و الآن هم به همین دلیل به او رأی می‌دهم. سریع دست به کار می‌شود و فوری اقتصاد را دگرگون می‌کند. راهش همین است مردم، راهش همین است.

هواداری آلی از رئیس جمهوری سابق آمریکا، انتقادها بسیاری از سوی کاربران از جمله جاد اپتاو کارگردان به دنبال داشت و جنجال آفرینی کرد.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۴۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت