تازه‌ترین خبرها از فیلم جعفری‌جوزانی؛

«بهشت تبهکاران» به جشنواره فجر می‌رسد؟/ سودای سیمرغ از سال ۱۳۲۹

مسعود جعفری‌جوزانی در تلاش است تا «بهشت تبهکاران» را برای نمایش در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده کند.

«بهشت تبهکاران» به جشنواره فجر می‌رسد؟/ سودای سیمرغ از سال ۱۳۲۹

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی همچنان ادامه دارد و همزمان عوامل در حال انجام مراحل فنی این پروژه سینمایی هستند.

جعفری‌جوزانی در این فیلم سینمایی از بازیگران متعددی استفاده کرده است که از جمله این بازیگران می‌توان به امیرحسین آرمان و رضا یزدانی اشاره کرد که نقش اصلی مرد در این پروژه را بازی می‌کنند. همچنین لادن مستوفی نیز در این پروژه سینمایی جعفری جوزانی را همراهی می‌کند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را فتح‌الله جعفری جوزانی برعهده داشته و سرمایه‌گذار این پروژه بنیاد سینمایی فارابی است.

نام «بهشت تبهکاران» در بین فیلم‌های بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش رزرو قرار گرفته و می‌توان این پروژه را بزرگترین پروژه سینمایی بنیاد سینمایی فارابی چه از نظر محتوا و چه از نظر ساخت طی سال‌های اخیر دانست.

باتوجه به اینکه مسعود جعفری‌جوزانی دوره خاصی از تاریخ کشور را در این پروژه روایت می‌کند، حضور «بهشت تبهکاران» در جشنواره فیلم فجر می‌تواند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد. در واقع داستان این فیلم در زمان ملی شدن صنعت نفت در کشور رخ می‌دهد.

داستان «بهشت تبهکاران» در سال ۱۳۲۹ روایت می‌شود سالی که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌زار تهران به قتل می‌رسد.

در حالی که فیلمبرداری این پروژه سینمایی همچنان ادامه دارد هنوز مشخص نیست این فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شود یا خیر.

البته مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین دوره جشنوار فیلم فجر پیش از این تاکید کرده است که هرزمان این فیلم سینمایی آماده نمایش شود، در بخش سودای سیمرغ به نمایش گذاشته می‌شود و این اظهارنظر به این معناست که حتی اگر جعفری‌جوزانی یک روز مانده به پایان جشنواره فیلم را به دبیرخانه ارائه دهد، این فیلم در بخش سودای سیمرغ به‌عنوان فیلم بیست‌وپنجم این بخش روی پرده می‌رود، اتفاقی که پیش‌تر برای فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی هم در جشنواره فجر رخ داده بود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت