کارگردان «گل های باوارده» : فیلم به نمایش درآمده مزخرف است

مهرداد خوشبخت در نشست خبری بعد از نمایش «گل های باوارده» در جشنواره فجر ، فیلم به نمایش درآمده را مزخرف توصیف کرد.

کارگردان «گل های باوارده» : فیلم به نمایش درآمده مزخرف است

فیلم پرحاشیه «گل‌های باوارده» سرانجام به سینمای رسانه در جشنواره فجر رسید و مهرداد خوشبخت ساعت یک بامداد جمعه در پردیس ملت مقابل خبرنگاران نشست.

در آخرین ساعات پنجشنبه شب ۲۰ بهمن جدیدترین ساخته مهرداد خوشبخت که دو روز قبل نمایش آن به دلیل مشکل فنی لغو شده بود، در سینمای رسانه رونمایی و نشست مطبوعاتی فیلم هم ساعت یک بامداد برگزار شد.
ایرادهای فنی فیلم در بخشهایی از این فیلم از نظر رنگ و نور مشخص بود و دست اندرکاران فیلم با ابراز نارضایتی از آنچه روی پرده آمد، تاکید کردند که زحمت زیادی برای ساخت یک فیلم آبرومند کشیده شده ولی به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات سالن درست دیده نشد.
همچنین عنوان شد که دست کم تا دو ماه آینده درگیر پروژه در بخش فنی هستند و باید چهار تا پنج ماه زمان صرف شود تا فیلم به بهترین شکل آماده شود.

مهرداد خوشبخت هم در ابتدای صحبت خود گفت: متاسفم بابت واقعه خوی و کسانی که در چندماه گذشته از دست رفتند. به امید اینکه هیچ کسی بیگناه در بند نباشد و مشکلات همکارانمان نیز برطرف شود.
او درباره انتخاب بازیگرانش هم بیان کرد: من میخواستم مثل فیلم «آبادان یازده ۶۰» از نظر سطح شهرت بازیگران با هم برابر باشند و خیلی خوشحالم که همینطور شد.
وی در پاسخ به اینکه آیا وزارت نفت برای فیلمش سرمایه‌گذاری کرده است گفت: من دروغ بلد نیستم بگویم و این را میتوانم بگویم که حضور آقای سعید سعدی خیلی مهم بود ولی در تیتراژ از یک وزیر یا هیات امنای یک جایی تشکر شده در صورتی که باید از افرادی دیگر تشکر می‌شد. نمیدانم بگویم که بخشی از پول فیلم را شرکت نفت باید بدهد یا فقط بگویم همه را فارابی داده است.

او افزود: تقصیر ما نبود که فیلم دو شب قبل نرسید یک اتفاق بین آدمهای فنی و جشنواره بود. من هیچی نمی خواهم بگویم چون حوصله ندارم. فقط بگویم که من از این نسخه ناراضی‌ام و اصرار سبب شد شما یک نسخه مزخرف را روی پرده ببینید. فیلم قطعا دو تا سه ماه کار دارد.
او درباره اینکه قرار بوده این فیلم ادامه داشته باشد گفت: این یک سه قسمتی بود ولی تا مدتی دیگر، مرا بکشند هم حاضر نیستم آن را بسازم. وقتی وزیر پریشب اینجا فیلم را دیدند گفتم این فیلم کامل نیست و یک ماه و نیم دیگر کار دارد چون حتی ویژوال نداشت. گفتم این نسخه مورد تایید من نیست و بعد هم از سالن بیرون رفتم.
خوشبخت درباره حضور فرخ‌نژاد و پول دستمزد یک و نیم میلیاردی برای یک نقش کوتاه که درنهایت نادر سلیمانی ایفا کرد هم گفت: این مسئله را تهیه‌کننده باید جواب دهد و من درباره انتخاب بازیگر نظرم را گفتم.

حیدر رحیمی و محسن غفاری بازیگر، سعید براتی مدیر فیلمبرداری و حسن ایزدی مدیر جلوه های ویژه بصری از دیگر عوامل حاضر در نشست «گل های باوارده» بودند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۵۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت