عوامل مستند سینمایی «دروازه‌ رؤیاها» بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم برلین/ عکس

هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» از روزهای 27 بهمن تا 7 اسفند ماه 1401 (16 تا 26 فوریه 2023 میلادی) در شهر برلین در کشور آلمان برگزار می‌شود.

عوامل مستند سینمایی «دروازه‌ رؤیاها» بر روی فرش قرمز جشنواره فیلم برلین/ عکس

عوامل اصلی فیلم مستند سینمایی «دروازه‌ی رؤیاها» به کارگردانی «نگین احمدی»، به تهیه‌کنندگی «الهه نوبخت» و محصول مشترک کشورهای ایران، فرانسه و نروژ؛ که در بخش رقابتی «نسل‌ها»ی هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «برلین» حضور دارد، بر روی فرش قرمز این رویداد معتبر و رده الف سینمای جهان رفتند.

 

تعدادی از عوامل اصلی فیلم مستند سینمایی «دروازه‌ی رؤیاها» DREAMS’ GATE از جمله؛ «نگین احمدی» کارگردان، «الهه نوبخت» تهیه‌کننده، «لقمان سخنور» تدوین‌گر، «حسین میرزاقلی» موسیقی و «سامان مجدوفایی» اصلاح رنگ و لابراتوار»؛ دیروز شنبه 29 بهمن ماه جاری (18 فوریه 2023) در سومین روز برگزاری هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «برلیناله» Berlinale در کشور آلمان، در برابر دوربین عکاسان و فیلمبرداران دنیا؛ بر روی فرش قرمز این رویداد معتبر و رده الف سینمای جهان قرار گرفتند.

 

این فیلم، داستان دختر کُرد ایرانی‌ای را روایت می‌کند که به دنبال بخشی از هویتش با دوربین خود به میان دختران کُرد کوبانی می‌رود؛ دخترانی که نه تنها با داعش، بلکه برای جهانِ خود، قیام کرده‌اند. این بار، خود فیلمساز و دوربینش در مواجه با جهان پیرامون زنان مبارز و ارزش‌هایی که برای آن می‌جنگند؛ همراه می‌شود.

1531788_228

 

منبع: عصر ایران
کد مطلب: ۳۶۵۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت