آخرین خبرها از کن ۲۰۲۳

۲۴ فروردین: اعلام فهرست فیلم‌های انتخاب شده جشنواره کن

آیریس کنوبلوش رئیس و تیری فرمو دبیر کل جشنواره در نشست رسانه ای جشنواره شرکت خواهند کرد و فیلم‌های بخش ‌های رسمی مسابقه و نوعی نگاه را معرفی خواهند کرد.

۲۴ فروردین: اعلام فهرست فیلم‌های انتخاب شده جشنواره کن

مسئولان جشنواره فیلم کن اعلام کردند که فهرست فیلم های انتخابی بخش رسمی هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن در ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۲۴ فروردین/۱۳ آوریل اعلام خواهد شد. 

تاکنون حضور آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی و آخرین بخش ایندیانا جونز و نیز حضور روبن اوستلند به عنوان رییس هیات داوران در جشنواره اعلام شده است.

طبق پیش بینی ها، فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny ساخته جیمز منگولد اولین نمایش جهانی اش را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن خواهد داشت. این فیلم در روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت/۱۸ مه خواهد داشت و اکران عمومی را از ۷ تیر در فرانسه و از ۹ تیر در آمریکا آغاز خواهد کرد.جشنواره کن‌ در نظر دارد تا برنامه بزرگداشتی هم برای هریسون فورد برگزار کند که این قسمت، آخرین همکاری این بازیگر با ایندیانا جونز خواهد بود.
جان ویلیامز همچنان سازنده موسیقی متن این قسمت از ایندیانا جونز است و در کنار هریسون فورد، فوبه والر-بریج، آنتونیو باندراس، جان رایس-دیویس، توبی جونز، بوید هولبروک، اتان ایزیدور و مدس میکلسن دیگر بازیگران فیلم اند که در جشنواره کن حضور خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت