عبور «آهنگ دو نفره» از «جنگ جهانی سوم» در گیشه بهار/ فیلم «آرزو ارزانش» به رتبه ۵ رسید

فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» پس از چند هفته رقابت نزدیک با «جنگ جهانی سوم»، با عبور از این فیلم به رده پنجم جدول گیشه بهار ۱۴۰۲ رسید.

عبور «آهنگ دو نفره» از «جنگ جهانی سوم» در گیشه بهار/ فیلم «آرزو ارزانش» به رتبه ۵ رسید

فروش فیلم «آهنگ دو نفره» امروز به فروش کل چهار میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون تومان رسید تا این فیلم پس از چند هفته رقابت نزدیک از «جنگ جهانی سوم» عبور کند و به رده پنجم جدول فروش فیلم‌ها در بهار ۱۴۰۲ برسد.

«جنگ جهانی سوم» پس از انتشار نسخه غیرقانونی و کسب مجوز اکران، شروع خوبی در اکران عیدفطر داشت و بالاتر از فیلم‌های دیگر شروع کرد اما ابتدا «سه کام حبس» این فیلم را جاگذاشت و با فاصله سه میلیاردی از این فیلم قرار گرفت و امروز، با افت نسبی فروش فیلم هومن سیدی، «آهنگ دو نفره» نیز از این فیلم عبور کرد، گرچه در روزهای گذشته نیز تعداد مخاطب این فیلم [بلیت فروخته شده] نیز کمی بیشتر از فیلم سیدی بوده است، ضمن آن که فروش شهرستان‌های فیلم ارزانش هم بر اساس آمار سمفا تقریبا دو برابر فیلم سیدی است.

آرزو ارزانش، در بهار ۱۴۰۲ از نظر دستیابی به مخاطب بالاتر از منیر قیدی (دسته دختران) و دوفیلم هنرتجربه‌ای مریم بحرالعلومی و بهاره رهنما قرار دارد.

احتمال این که در روزهای آینده رقابت «آهنگ دو نفره» و «جنگ جهانی سوم» بر سر رتبه پنجم و ششم جدول ادامه داشته باشد و جابه‌جایی‌هایی صورت بگیرد، وجود دارد اما با توجه به فروش بیشتر روزهای اخیر فیلم ارزانش، به نظر می‌رسد روند رو به صعود این فیلم ادامه یابد، ضمن آن که احتمالا در رده سوم و چهارم جدول نیز با توجه به افت فروش تدریجی «عروس خیابان فرشته» و روند صعودی «سه کام حبس» شاهد جابه‌جایی‌هایی خواهیم بود.

منبع: صبا
کد مطلب: ۳۶۷۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت