جایزه نیکول کیدمن با اعتصاب نویسندگان عقب افتاد

مهر نوشت: مراسم اهدای جایزه انستیتو فیلم آمریکا به نیکول کیدمن با اعتصاب نویسندگان به تعویق افتاد.

جایزه نیکول کیدمن با اعتصاب نویسندگان عقب افتاد

با ادامه اعتصاب نویسندگان آمریکا، انستیتو فیلم آمریکا مراسم جایزه سالانه دستاورد یک عمر را که قرار بود به نیکول کیدمن اهدا شود، به تعویق انداخت. قرار بود این مراسم ۱۰ ژوئن در دالبی تیاتر لس‌آنجلس برگزار شود.

این موسسه در بیانیه‌ای گفت: نزدیک به نیم قرن با اهدای جایزه یک عمر با هنرمندان و مخاطبان آن‌ها برای تجلیل برتری در هنر گردهم آمده‌ایم، اما با توجه به تقسیم‌بندی جامعه ما در این مقطع، انستیتو تصمیم گرفت تا رویداد امسال را با این هدف که جشنی شایسته برای دریافت کننده برگزار شود، به تعویق بیندازد.

کاتلین کندی رئیس هیات مدیره انستیتو فیلم آمریکا در ماه نوامبر کیدمن را به عنوان دریافت کننده این جایزه در سال ۲۰۲۳ معرفی و از وی به عنوان هنرمندی که هم در انتخاب‌هایش و هم در اجرایش شجاع است، ستوده بود.

کیدمن به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود برای «ساعت‌ها» جایزه اسکار برد و برای «مولن روژ»، «حفره خرگوش»، «شیر» و «ریکاردوس بودن» نامزدی اسکار را کسب کرد. او ۲ جایزه امی برای سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» و یک جایزه گلدن گلوب برای «بازگرداندن» ‌در کارنامه دارد.

از آنجا که نویسندگان هالیوود در اعتصاب به سر می‌برند امکان نوشتن متن برای مراسم جوایز ممکن نیست. مشخص هم نیست که این اعتصاب که برای نخستین بار پس از ۱۵ سال دوباره شکل گرفته چه مدت به درازا بکشد.

کد مطلب: ۳۶۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت