سلبریتی های هالیوودی که به وجود روح اعتقاد دارند

بعضی سلبریتی ها به وجود روح اعتقاد دارند، برخی از آن ها هم ادعاهایی درباره ی تجربیات فراطبیعی خود داشته اند.

سلبریتی های هالیوودی که به وجود روح اعتقاد دارند

کریستن استوارت

 

کریستن استوارت در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای گفت: «اگر در شهر کوچک و عجیب وغریبی فیلمبرداری داشته باشیم و در آپارتمان عجیبی باشم، حتماً ترس برم می دارد. چه کسی می داند ارواح واقعاً چه هستند، ولی یک انرژی هست که من واقعاً به آن حساس هستم. نه فقط در مورد ارواح، که در مورد آدم ها هم همینطور است. آدم ها دائماً از خود به فضا تراوش می کنند.»

کیانو ریوز

 

کیانو ریوز گفته وقتی ۶ یا ۷ سال داشت یک روح دیده بود و آن را تجربه ای «جالب» توصیف کرده است.

او در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت: «آنجا یک راهرو بود که یک دفعه دیدیم یک کت خالی آنجا دارد روی هوا تکان می خورد. نه سری بود، نه بدنی، نه پایی. کت همانجا مانده بود و بعدش غیب شد.»

او در ادامه گفت: «من خیلی کوچک بودم و با خودم فکر کردم که اتفاق جالیی بود. بعدش که دیدم دهان پرستارم از تعجب باز مانده فهمیدم واقعاً اتفاق افتاده بود.»

مایلی سایرس

 

مایلی سایرس در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای از تجربه ی اقامتش در آپارتمانی روح زده در لندن گفت: «جداً خیلی ترسناک بود.»

سایرس گفت آن ساختمان قبلاً یک نانوایی قدیمی بود و تعریف کرد که وقتی خواهر کوچک ترش به حمام رفته بود، شیر دوش به طرف آب داغ چرخیده بود: «شیر چرخیده بود در حالی که خواهرم خودش این کار را نکرده بود و آب داغ او را سوزاند.»

سایرس همچنین گفت که وقتی به حمام رفته بود، یک پسر کوچک را دید که روی سینک نشسته بود و او را تماشا می کرد و این اتفاق او را بسیار وحشت زده کرد.

 

به گفته ی سایرس بعد از چند تجربه ی ماوراء الطبیعه عهد کرد که دیگر پایش را در آن آپارتمان نگذارد.

آریانا گرانده

در سال ۲۰۱۳ وقتی در مصاحبه ای از آریانا گرانده سؤال شد که آیا به وجود موجودات فضایی و ارواح اعتقاد دارد، در پاسخ گفت: «باید خیلی احمق باشیم که فکر کنیم در این دنیا تنها هستیم.»

گرانده در ادامه تعریف کرد که در راه قبرستان مشهور «استال» در ایالت کانزاس ِ آمریکا که آن را یکی از ۷ دروازه ی جهنم بر روی زمین می دانند بود که با وقوع اتفاقاتی عجیب از رفتن به آنجا منصرف شد.

او در اینباره گفت: «من یک حس منفی غیر طبیعی و شدیدی دور تمام ماشین حس کردم، بعد بوی گوگرد پیچید که نشانه ی یک نیروی شیطانی است. یک مگس هم در ماشین پیدایش شده بود که آن هم نشانه ی یک نیروی شیطانی است.»

ریانا

 

ریانا به دلیل ترس از ارواح از یکی از رستوران های پرطرفدار کالیفرنیا دوری می کند.

او در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای گفت که هرگز به رستوران Chateau Marmont نمی رود: «می توانید حسش کنید. آنجا روح زده است.»

اِما استون

اِما استون در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت که پدربزرگ مرحومش برایش پول خرد می گذارد.

او در این مصاحبه گفت که این ماجرا سابقه ای طولانی در خانواده ی آن ها دارد اما توضیحات بیشتری درباره ی آن نداد.

متیو مک کانهی

متیو مک کانهی در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای گفت که یک بار یک روح دیده بود و تأکید کرد که هیچ چیزی مصرف نکرده بود.

او گفت که روحی به نام «مادام بلو» به سراغش آمده بود: «من هیچ چیزی مصرف نکرده بودم و آن روح واقعاً آنجا بود. خیلی خوشحال نبود و به نظر نمی آمد که قصد تفریح کردن در خانه ی من یا صاحب شدنش را داشته باشد، برای همین رفتم جلو و سینه سپر کردم. در خانه را باز کردم و گفتم: “تو هر جا که بخواهی می توانی بروی ولی من جایی نمی روم.”»

مک کانهی همچنین گفت که تا هفته ها بعد از آن اتفاق، کسانی که به خانه اش می آمدند حضور چیزی یا کسی را در آنجا احساس می کردند.

سلنا گومز

سلنا گومز در سال ۲۰۱۵ گفت که در تلفن همراه خود اپلیکیشنی مخصوص شناسایی ارواح دارد.

گومز همچنین در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه ای گفت که در خانه اش یک روح وجود دارد که خود، مادر و شریک عاطفی سابقش آن را دیده اند: « قسم می خورم روح خوبی است. روح یک دختر است و یک لباس سفید تنش است.»

کندال جنر

کندال جنر در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه ای گفت که چند تجربه ی ماوراء الطبیعه داشته است: «در خانه ای که مادرم در آن زندگی می کند، وقت هایی که کسی خانه نیست، من و کایلی همیشه صدای راه رفتن کسی را روی سقف می شنویم.»

او همچنین گفت: «چراغ حمام اتاق کایلی هم همیشه روشن بود و ما دلیلش را نمی دانستیم. برای همین مطمئن هستم که یک روح بود.»

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت