فصل جدید «پوست شیر» در راه است

درحالی نوید محمودی تهیه کننده سریال پرمخاطب پوست شیر پس از اکران مردمی آن در سالن‌های سینما اعلام کرد فعلا قصد ادامه کار را ندارد، ظاهرا قرار است دوباره ادامه علاقمندانش را در مقابل تلویزیون بنشاند. جمشید محمودی، کارگردان سریال در صفحه فضای مجازی خود نوشت: چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، در دستور کار قرار گرفت. (اسپین‌آف یعنی ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کار‌های بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه براساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.)

 فصل جدید «پوست شیر» در راه است

سریال «پوست شیر» که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده بود، ظاهرا قرار است با داستانی متفاوت دوباره ادامه پیدا کند.

درحالی نوید محمودی تهیه کننده سریال پرمخاطب پوست شیر پس از اکران مردمی آن در سالن‌های سینما اعلام کرد فعلا قصد ادامه کار را ندارد، ظاهرا قرار است دوباره ادامه علاقمندانش را در مقابل تلویزیون بنشاند.

محمودی در اکران مردمی قسمت پایانی این سریال تاکید داشت که پوست شیر فصل دیگری ندارد و قرار است با پایان رسیدن داستان برای مدتی استراحت کند.

اما اکنون با گذشت بیش از 4 ماه که از پایان سریال جمشید محمودی، کارگردان سریال در صفحه فضای مجازی خود نوشت:   چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، در دستور کار  قرار گرفت. (اسپین‌آف یعنی ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه براساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.)

فیلمنامه «پوست شیر» را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف آن نیز محمودی و بهاروند همکاری خواهند داشت.

نوید محمودی برادرِ او که تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشت در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم همین نکته را یادآور شد که تا همین‌جا می‌توانیم جزئیات اعلام کنیم و به زودی اطلاعات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» اعلام خواهد شد. 

او البته پیش از این به خبرنگار تسنیم نه ادامه ساخت سریال را تأیید و نه تکذیب کرده بود؛ (الان که با شما صحبت می‌کنم هم می‌توانم بگویم نه و هم بگویم بله! به این نکته بستگی دارد ببینیم این قصه جان ادامه دارد یا خیر. اکنون که صحبت می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای راجع به آن نرسیدیم. صادقانه الان راجع به هیچ چیزی تصمیم نگرفتیم.)

لازم به یادآوری است ساخت اسپین‌آف از روی یک سریال در سینمای ایران چیز جدید و تاز‌ه‌ای نیست. در تاریخ سریال‌سازی موارد انگشت شماری بوده که به صورت اسپین‌آف ساخته شده‌اند و اتفاقاً اکثر آنها با استقبال مواجه شدند.

به‌عنوان مثال سریال «سرزمین سبز» به‌عنوان یک اسپین آف از سریال «خانه سبز» ساخته شد و یا سریال «شب‌های برره» اسپین‌آف بسیار موفقی از سریال «پاورچین» مهران مدیری بود و توانست گوی سبقت را از سریال اصلی هم برباید. طی سال‌های اخیر سریال‌هایی مانند «گیسو» و «سال‌های دور از خانه» در شبکه نمایش‌خانگی ساخته شده که هر یک اسپین آفی برای سریال اصلی (عاشقانه و شاهگوش) به حساب می‌آمدند.

فصل چهارم «پوست شیر» را با ادامه روایت قصه فعلی بسازند و داستان را به مرز‌های جدیدی برسانند. آن‌ها در طول این سه فصل شخصیت‌پردازی نسبتا خوبی برای برخی از کاراکتر‌های سریال خود داشتند و بسیاری از این شخصیت‌ها نیز سرنوشت نامعلومی داشتند و این موضوع دست سازندگان را باز می‌گذارد تا بتوانند پوست شیر را با کاراکتر‌های آشنا ادامه دهند. ادامه سازی داستان پوست شیر ریسک بالایی دارد، ولی غیرممکن نیست و می‌تواند با پیچش‌هایی خاص در داستان، شکل بگیرد.

منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۶۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت