سلبریتی های هالیوودی که بر حسب تصادف مشهور شدند

سخت می شود برد پیت را به جای بازی در یک فیلم پرفروش، در یک تن پوش مرغ و همینطور پاملا اندرسون را به جای ژست گرفتن در فتوشوت های تبلیغاتی، به عنوان یک مربی فیتنس تصور کرد. با این حال، اگر آن ها و برخی از دیگر سلبریتی ها آنقدری خوش شانس نبودند که در زمان مناسب در مکان مناسب باشند، این سناریو می توانست درست باشد.

سلبریتی های هالیوودی که بر حسب تصادف مشهور شدند

 

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که برحسب تصادف به شهرت رسیدند.

جنیفر آنیستون

 

جنیفر آنیستون پیش از تبدیل شدن به بازیگری با شهرتی جهانی، خودش را با نقش های زیادی در پروژه هایی نه چندان موفق محک زده بود. او یک بار در پمپ بنزینی در محله ی هالیوود، با وارن لیتلفیلد، رئیس سابق شرکت تلویزیونی NBC Entertainment برخورد. از این ملاقات چیزی نگذشته بود که آنیستون برای شرکت در تست بازیگری سریال «دوستان» (Friends) دعوت شد و توانست نقش ماندگار ریچل گرین را در این سریال محبوب به دست آورد.

برد پیت

برد پیت در دانشگاه به تحصیل در رشته ی خبرنگاری مشغول بود اما تنها ۲ هفته پیش از فارغ التحصیلی، دانشگاه را رها کرد. شهرت جهانی یکباره به سراغ او نیامد. او مجبور شد به هر شغلی دست بزند تا بتواند هزینه های خود را تأمین کند. پیت در یک رستوران به عنوان نیروی تبلیغاتی استخدام شد و یک تن پوش عروسکی به شکل مرغ  به تن می کرد.

به گفته ی پیت، این شغل ها به او شانس آشنایی با یک مربی بازیگری به نام روی لاندن را داد که به او کمک کرد استعداد خود را شکوفا کند و وارد سینما شود.

جاستین بیبر

جاستین بیبر از کودکی به کار موسیقی مشغول بوده است؛ او درامز، پیانو، گیتار و ترومپت می زد. در ۱۲ سالگی در یک مسابقه ی خوانندگی در شهر استراتفورد ِ کانادا شرکت کرد که در آن مقام دوم را به دست آورد. مادر بیبر ویدئویی از او در یوتیوب منتشر کرد تا اقوام و دوستان شان که در آن مسابقه حضور نداشتند راحت تر بتوانند اجرای او را ببینند. بعد از آن، مادر بیبر چند ویدئوی دیگر هم از جاستین در حال خواندن آهنگ های مشهور منتشر کرد.

مخاطبان کانال یوتیوب بیبر رفته رفته افزایش یافتند و ویدئوهای او ده ها هزار بازدید پیدا کردند. در میان تماشاگران ویدئوهای جاستین، یک تهیه کننده ی موسیقی به نام اسکات براون هم وجود داشت که از بیبر ۱۳ ساله دعوت کرد تا اولین آهنگ دموی خود را در یک استودیو ضبط کند.

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون یک مربی فیتنس بود، تا اینکه در مسابقه ی فوتبالی در کانادا کشف شد. او که با یک تیشرت جذب به لوگوی یک شرکت بر روی آن قرار داشت برای تماشای بازی آمده بود، در حین مسابقه تصویرش بر روی نمایشگر استادیوم به نمایش درآمد. این تبلیغ غیر منتظره به مذاق مدیران آن شرکت خوش آمد و آن ها از اندرسون برای امضای قرارداد به منظور شرکت در تبلیغات خود دعوت کرد. از این اتفاق چیزی نگذشته بود که او مدلینگ برای فتوشوت های نشریات را آغاز کرد و بعد از آن، نقش معروفش در فیلم «گارد ساحلی» (Baywatch) را به دست آورد.

جان وین

جان وین پیش از تبدیل شدن به یک سوپراستار، با نام ماریون موریسون شناخته می شد و بازیکن تیم فوتبال آمریکایی دانشگاه جنوب کالیفرنیا بود. اما بعد از یک آسیب جدی، بورسیه ی ورزشی اش را از دست داد و مجبور شد در جای دیگری به دنبال کار بگردد. وین فعالیت در سینما را با بازی در نقش بازیکن فوتبال آمریکایی در چندین فیلم (از جمله فیلم The Drop Kick) آغاز کرد. بعد از آن رفته رفته توانست نقش های ماندگارترش را به دست آورد و در نهایت در سال ۱۹۷۰ برنده ی جایزه اسکار شد.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت