سام اصغری: به اندازه دی‌کاپریو پیشنهاد بازیگری دارم |منتظر تماس استودیوی مارول هستم

«سام اصغری» که به زودی از همسر سابقش «بریتنی اسپیرز» جدا می‌شود، می‌گوید بالأخره وجه اشتراکی با «لئوناردو دی‌کاپریو» پیدا کرده است.

سام اصغری: به اندازه دی‌کاپریو پیشنهاد بازیگری دارم |منتظر تماس استودیوی مارول هستم

او سابقه بازی در سریال «عملیات ویژه: شیرزن» (Special Ops: Lioness) و «قلم‌به‌مزدها» (Hacks) و فیلم‌هایی چون «صندلی داغ» (Hot Seat) را دارد و پنجشنبه گذشته در تجمع اعضای اتحادیه بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA) حضور پیدا کرد.

اصغری در مصاحبه با «تی‌ام‌زی» ترجیح داد از زندگی خصوصی‌اش حرف نزد: «ما اینجا نیامده‌ایم تا از زندگی شخصی من بگوییم. آمده‌ایم تا از مشکلات خواهر و برادران [بازیگر] خود بگوییم که سخت کار می‌کنند و برای آینده اعتصاب کرده‌اند. و امیدوارم که همه مسائل خیلی زود حل شود تا بتوانیم به کاری برگردیم که بیشتر دوست داریم، یعنی خلق آثار هنری و الهام‌بخشی به مردم.»

این بازیگر ۲۹ ساله در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه «بیکار» بودن او در مقطع فعلی واقعیت دارد یا نه می‌گوید: «هدف از اعتصاب همین است. به اندازه «لئوناردو دی‌کاپریو» کار دارم.»

photo 2023 09 04 03 41 12

اصغری بهار گذشته و پیش از اعتصاب در فیلم «لاتوی بزرگ مرگ» (Grand Theft Lotto) «پل فیگ» به «جان سینا»، «آکوافینا» و «سیمو لیو» ملحق شد. دیگر بازیگران فیلم «مایکل هنکاک»، «بکی ان بیکر»، «لزلی دیوید بیکر»، «مری هیل»، «آدام ری»، «تیلور اورتگا» و «هلمز» خواهند بود.

اصغری در مصاحبه با برنامه «صبح به‌خیر آمریکا» پس از پیوستن به فیلم «صندلی داغ» گفته بود: «به من توجهی نمی‌شد تا اینکه همسرم به من پلتفرمی داد، بنابراین همیشه قدردانش هستم. اما نباید این حقیقت را فراموش کرد که من سخت کوشیده‌ام و پیش از آن بازیگری می‌کردم. قدر هر فرصتی که به دست می‌آورم را می‌دانم و واقعاً سعی می‌کنم در مورد هر اتفاقی مثبت فکر کنم.»

او در مصاحبه با «نیویورک تایمز» نیز گفته بود که منتظر تماس استودیوی مارول است و تمایلی به بازی در نقش تروریست‌ها ندارد: «و این اتفاق خوبی است نسبت به بازی در سریال‌هایی چون «میهن» (Homeland) یا «سوات» (SWAT) که در آن بازیگران اهل خاور میانه نقش تروریست بازی می‌کنند. کاری که من هرگز نمی‌خواهم انجام دهم. هدف نهایی من این است که اولین بازیگر خاور میانه‌ای نقش ابرقهرمان باشم. مارول یا هر استودیوی دیگری  باید با من تماس بگیرند.»

 
منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۰۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت