ستاره‌ "گیم آو ترونز" و چهره‌ موسیقی پاپ، پس از 4 سال زندگی مشترک، جدا شدند

در عکس‌های پاپاراتزی‌ها که دوست‌داشتنی و خوب و خوش به نظر می‌رسیدند؛ عاشق و معشوق، دل و دلدار، لیلی و مجنون. حتی اگر خام عکس‌های پاپاراتزی‌ها هم نمی‌شدید، وقتی ۲ بار بچه‌دار شدند، بدبینان به دوام وصلت‌های سلبریتی‌ها هم پیش خودشان فکر کردند شاید خانم بازیگر و آقای خواننده از نمونه‌های نادر وفا و صفا باشند که قرار است به پای هم پیر شوند.

ستاره‌ "گیم آو ترونز" و چهره‌ موسیقی پاپ، پس از 4 سال زندگی مشترک، جدا شدند

بعد از ۴ سال زندگی مشترک، شایعات از پایان زندگی مشترک سوفی ترنر انگلیسی که با بازی در نقش سانسا استارک در سریال «بازی تاج‌وتخت» به شهرت رسید، و جو جوناس، خواننده، آهنگساز و بازیگر امریکایی، حکایت دارد. به گزارش همشهری به نقل از اینترتیمنت ویکلی، این دو در سال ۲۰۱۹ در مراسمی خصوصی در لاس وگاس و به دنبال آن عروسی مجللی در پاریس با هم ازدواج کردند. ابتدا امسال این زوج خانه‌ای را که در سال ۲۰۲۲ در میامی خریده بودند فروختند.

به گفته منبعی این زوج «مشکلاتی جدی» در ۶ ماه گذشته با هم داشته‌اند. طرفداران تیزبین متوجه شده‌اند در عکس‌های پاپاراتزی‌ها جو جوناس انگشتر حلقه‌اش را به دست ندارد در حالی که در عکس‌های دیگری که اخیرا در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده، حلقه‌اش را دست کرده است.

از این زوج اخیرا در کنار یکدیگر عکاسی شده بود، از جمله از حضور ترنر در شروع تور برادران جوناس در استادیوم یانکی.

جوناس و ترنر سال ۲۰۱۶ رابطه‌شان را علنی کردند و یک سال بعد، در سال ۲۰۱۷، با پست‌هایی مشابه از حلقه زیبای سوفی ترنر در اینستاگرام نامزدی‌شان را اعلام کردند. ستاره «بازی تاج‌وتخت» در کپشن عکسش نوشته بود: «گفتم بله!» و جو جوناس هم نوشته بود: «اون گفت بله!».

جو و سوفی دو فرزند با هم دارند که کاملا دور از چشم عموم از آنها نگهداری می‌کنند. ویلا، دختر اول‌شان، در جولای ۲۰۲۰ به دنیا آمد و فرزند دوم‌شان که نامش تا الان اعلام نشده، در جولای ۲۰۲۲ متولد شد. این دو از طرفدارانشان خواسته بودند که عکس فرزندان آنها را منتشر نکنند چراکه ترنر و جوناس قصد دارند فرزندانشان را به دور از فشار شهرت بزرگ کنند.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۷۰۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت