بازگشت فخیم زاده با کتک‌خور!

مهدی فخیم زاده فیلسماز کهنه سینمای ایران بعد از گذشت 5 سال از آخرین ساخته سینمایی‌اش ، قصد دارد با فیلم «کتک خور» به عرصه کارگردانی برگردد. او به تازگی پروانه ساخت این اثر را از سازمان سینمایی دریافت کرده است.

 بازگشت فخیم زاده با کتک‌خور!

مهدی فخیم زاده پس از ساخت فیلم اکشن – کمدی «مشت آخر» که در سال 1397 آماده نمایش شد، فعالیتش را معطوف به کار بازیگری کرد و از فیلسمازی فاصله گرفت. این کارگردان حالا بعد از گذشت 5 سال قصد دارد به زودی فیلم جدید خود با نام «کتک خور» را جلوی دوربین ببرد. پروانه ساخت این فیلم به تازگی به تهیه‌کندگی و کارگردانی فخیم زاده صادر شده که طی هفته آینده خبر رسمی آن اعلام خواهد شد.

فیلم جدید فخیم زاده که به احتمال زیاد به «نابردار» تغییر نام خواهد داد، یک درام اجتماعی است که فیلمنامه آن توسط خود او به نگارش درآمده است. این کارگردان در اکثر کارهایش به عنوان بازیگر نیز عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی می‌شود، اما در فیلم «کتک خور» قرار است نقش کوتاهی را برعهده بگیرد و تمام تمرکزش را صرف کارگردانی کند. فیلم «کتک خور» به تازگی مراحل ابتدایی پیش تولید خود را شروع کرده و در مرحله انتخاب بازیگر است.

 

مهدی فخیم زاده در نمایی از فیلم «مشت آخر» که 5 سال قبل آن را کارگردانی کرده است.

مهدی فخیم زاده تا کنون 19 فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است. او در سال 1354 نخستین فیلم خود با نام «مجازات» را جلوی دوربین برد و آخرین فیلمش را هم در سال 1397 با نام «مشت آخر» ساخت. این کارگردان در عرصه تلویزیون نیز آثار مهمی خلق کرده که از آن جمله می‌توان به سریال‌های تاریخی «تنهاترین سردار» ، «ولایت عشق» و سریال‌های پلیسی « خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی صدا فریاد کن» و… اشاره کرد.

از او به تازگی به عنوان بازیگر سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی روی آنتن شبکه یک رفته است.

منبع: فیلم نیوز
کد مطلب: ۳۷۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت