این بازیگر ،قربانی آزار جنسی با محارم است

افشاگری هولناک «امانوئل بئار» فراگیر شد.

این بازیگر ،قربانی آزار جنسی با محارم است

«امانوئل بئار» بازیگر فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) و «۸ زن» (8 Women) می‌گوید در کودکی قربانی رابطه جنسی با محارم شده است. این بازیگر ۶۰ ساله در مستند جدیدی که سه‌شنبه گذشته در پاریس اکران شد این ادعا را مطرح کرده اما هویت فرد آزارگر را فاش نمی‌کند.

این مستند تحت عنوان «سکوتی چنین طنین‌انداز» (Such a Resounding Silence) چهار قربانی زنای با محارم از جمله بئار را معرفی می‌کند. این بازیگر که در سن ۱۰ تا ۱۴ سالگی قربانی شده یکی از کارگردانان مستندی است که تا پایان سپتامبر از شبکه M6 فرانسه پخش می‌شود.

بئار در فرانسه با فیلم‌هایی چون «قلبی در زمستان» (Un cœur en hiver)، «مانون بهار» (Manon des Sources) و «نلی و آقای آرنو» (Nelly et Monsieur Arnaud) به شهرت رسید و در سال ۱۹۹۶ به «مأموریت غیرممکن» پیوست.

«آناستاسیا میکووا» دیگر کارگردان مستند می‌گوید آزارگر بئار پدر او، خواننده و ترانه‌سرای معروف «گای بئار» نبوده است. بئار می‌گوید «صداقت و شجاعت» قربانیان دیگر فیلم باعث شده او هم به فاش کردن سرگذشتش تشویق شود.

بئار نهایتاً توسط مادربزرگش «نجات» داده می‌شود. او در فیلم می‌گوید: «اگر مادربزرگم مداخله نکرده بود، اگر او من را سوار قطار نمی‌کرد تا در ۱۵ سالگی بروم با پدرم زندگی کنم، نمی‌دانم زنده می‌ماندم یا نه.» او اضافه می‌کند که این اتفاق را برای چند نفر بازگو کرده است: «همه‌جا می‌گفتم. هیچ واکنشی وجود نداشت.»

بنا بر گزارش «استاتیستا» در سال ۲۰۲۰، نزدیک به ۶.۷ میلیون نفر یا ۱۰ درصد از جمعیت فرانسه در طول زندگی قربانی آزار جنسی محارم می‌شوند.

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت