حقایق جالب در مورد مارگو رابی، بازیگر فیلم باربی

بازیگر فیلم باربی، مارگو رابی از یک سریال استرالیایی وارد دنیای فیلم و سینما شد و اکنون به یک ستاره نامدار هالیوود تبدیل شده است که با نقش آفرینی‌اش در آخرین فیلم خود “باربی” اکثریت به همین نام او را صدا می‌زنند.

حقایق جالب در مورد مارگو رابی، بازیگر فیلم باربی

در حالی که “باربی” عروسک محبوب، همچنان در قلب دخترکان حکم فرمایی می‌کند، حالا شاهد گل کردن فیلم باربی هستیم. بازیگر فیلم باربی، مارگو رابی از یک سریال استرالیایی وارد دنیای فیلم و سینما شد و اکنون به یک ستاره نامدار هالیوود تبدیل شده است که با نقش آفرینی‌اش در آخرین فیلم خود “باربی” اکثریت به همین نام او را صدا می‌زنند. در این نوشتار به چند حقیقت خواندنی از زندگی مارگو رابی بازیگر فیلم باربی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

14 حقیقت جالب از بازیگر فیلم باربی

14 حقیقت جالب از بازیگر فیلم باربی

 

از زندگی مارگو رابی چه می‌دانید؟ مطمئنا از این حقایق جالب خبر نداشتید:

او به تازگی 33 ساله شده است

مارگو الیز رابی متولد 2 ژوئیه 1990 است.

مارگو رابی اهل استرالیا است

مارگو اهل دالبی، شهری در غرب بریزبن در نیمه شرقی قاره استرالیا است.

 

او 3 خواهر و برادر دارد

مارگو یک خواهر به نام آنیا و دو برادر به نام های لاچلان و کامرون دارد.

زندگی مزرعه

پس از جدایی والدینش، او قبل از فارغ التحصیلی از کالج سامرست، در مزرعه پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرد.

او با فیلم “همسایگان” وارد دنیای فیلم و سینما شد

رابی در نهایت به ملبورن نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند و برای بازی در فیلم “همسایگان” انتخاب شد. دیگر افراد برجسته و مشهوری که در این مجموعه حضور داشتند عبارتند از: گای پیرس، کایلی مینوگ، ناتالی ایمبروگلیا و هر سه برادر همسورث، لیام، لوک و کریس.

اولین نقش‌های هالیوودی او

اولین نقش‌های هالیوودی مارگو رابی

 

بازیگر فیلم باربی، پس از نقل مکان به ایالات متحده، در مجموعه تلویزیونی “پان ام” ظاهر شد و در اولین فیلم آمریکاییش به نام “درباره زمان” در سال 2013 ظاهر شد.

مارگو رابی با فیلم “گرگ وال استریت” به شهرت رسید

نقش برجسته او در فیلم “گرگ وال استریت” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی باعث شد رابی مانند ستاره‌ای درخشان در هالییود بدرخشد و نامش بر سر زبان‌ها بیفتد.

او ازدواج کرده است

مارگو از سال 2017 با تام آکرلی، فیلم‌ساز استرالیایی ازدواج کرده است. به گفته تام همسر مارگو، او اولین بار زمانی که در فیلم جنگ جهانی دوم (World War 2) به عنوان دستیار کارگردان در سال 2012 میلادی کار می‌کرد مارگو رابی را ملاقات کرده بود. او در همان نگاه اول عاشق شخصیت و شیفته رفتار باربی شده است و بعد از مدتی رابطه عاشقانه آن‌ها کلید می‌خورد و تا امروز همچنان ادامه دارد.

نامزد جایزه اسکار

رابی دو بار نامزد اسکار شد، ابتدا برای ایفای نقش تونیا هاردینگ در فیلم “I, Tonya” و سپس نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم ” Bombshell”.

 

بازیگر فیلم رابی چند نقش را هم از دست داده است

همچنین مارگو نقش دختر مایکل کیتون در “مرد پرنده‌ای” را که اما استون برای آن نامزد اسکار شد، رد کرده است. با این حال، او در تست بازیگری نقش اصلی در “سیندرلا” شرکت کرد اما این نقش را به لیلی جیمز باخت.

بازی در نقش هارلی کوئین

مارگو رابی در نقش هارلی کویین

رابی در سه فیلم مجزای دی سی نقش هارلی کوئین را بازی کرده است.

باربی جدیدترین بازی مارگو رابی

از دیگر فیلم‌هایی که او اخیرا بازی کرده است، می‌توان به “بابل” و “شهر سیارکی” ساخته وس اندرسون اشاره کرد.

پردرآمدترین فیلم او چیست؟

بر اساس باکس آفیس موجود فیلم «باربی» تنها در 15 روز اول اکرانش بیش از 460 میلیون دلار در داخل و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم دیگر او، “جوخه انتحار” با کمتر از 750 میلیون دلار در رتبه دوم از پردرآمدترین فیلم های مارگو رابی قرار دارد.

باربی (مارگو رابی) یک تاجر است

مارگو بازیگر فیلم باربی در سال 2014 شرکت تولیدی خود به نام لاکی‌چاپ اینترتینمنت (LuckyChap Entertainment) را به همراه همسر و یک دوست قدیمی خود راه اندازی کرد.

منبع: خبر نامه
کد مطلب: ۳۷۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت