ماجرای کتک خوردن دی‌کاپریو از رابرت دنیرو چه بود؟

فیلمبردار Killers of the Flower Moon از حرف‌شنوی دی‌کاپریو برای کتک خوردن از دنیرو تعریف می کند.

ماجرای کتک خوردن دی‌کاپریو از رابرت دنیرو چه بود؟

«رودریگو پریتو» فیلمبردار «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» در مصاحبه جدیدی با «اینسایدر» افشا کرده است که «لئوناردو دی‌کاپریو» در صحنه‌ای که «رابرت دنیرو» باید او را کتک می‌زد، از یک نوع پد استفاده کرده است.

 پریتو به یاد می‌آورد که صحنه را در زمان فیلمبرداری تماشا کرده و با خود گفته است که «این باید دردناک باشد.» او دی‌کاپریو را به خاطر پذیرش همه درخواست‌های اسکورسیزی در طول فیلمبرداری تحسین می‌کند.

پریتو درباره صحنه کتک زدن می‌گوید: «فکر نمی‌کنم در نسخه اول فیلمنامه وجود داشت. چیزی بود که اضافه شد و در فیلم تکان‌دهنده است.» او اضافه می‌کند: «به یاد دارم که چندین بار آن صحنه را ضبط کردم و فکر کردم: «آه، باید دردناک باشد.»

صحنه کتک زدن تقریباً در نیمه‌های فیلم سه و نیم ساعته «ماه گل» دیده می‌شود. در این صحنه شخصیت «ارنست برکهارت» با بازی دی‌کاپریو، بخشی از یک نقشه بزرگ برای غارت ثروت قبیله اوسیج را نقش بر آب کرده و «ویلیام هیل» با بازی دنیرو که یکی از خویشاوندان نزدیک اوست تصمیم می‌گیرد ارنست را خم و با ضربه به پشت او را تنبیه کند. این مجازات بیشتر باعث می‌شود که ارنست بیشتر از ویلیام فرمانبرداری کند.

پریتو در مصاحبه دیگری با «ورایتی» از همکاری خود با اسکورسیزی برای به پایان رساندن صحنه افتتاحیه نفس‌گیر فیلم گفته که در آن نفت از زمین‌های قبیله اوسیج خارج می‌شود. او می‌گوید: «اسکورسیزی مدام در مورد فوران نفت در هوا حرف می‌زد. وقتی نفت پیدا می‌کنند، زیر سطح حباب می‌زند، اما او می‌خواست کاری سورئال و لذت‌آفرین کند که با آنچه طلای سیاه برای آنان به ارمغان آورد در تضاد است.»

پریتو نه تنها برای فیلم «قاتلین ماه گل» بلکه برای «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» مدعی اسکار بهترین فیلمبرداری شمرده می‌شود. او پس از پایان فیلمبرداری پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری اسکورسیزی، به سراغ فیلمبرداری کمدی گرویگ رفت.

اکران «قاتلین ماه گل» در سینماهای سراسر دنیا از پنجشنبه گذشته آغاز شده است.

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت