گزارش دادگاه رابرت دنیرو و دستیار سابقش ؛ شرم بر تو ...

رابرت دنیرو که حالا با شکایتی ۱۲ میلیون دلاری از سوی دستیار سابقش به اتهام «وارد آوردن پریشانی عاطفی به او و لطمه به اعتبارش» مواجه شده، در این جلسه فریادزنان خطاب به رابینسون گفت: شرم بر تو

گزارش دادگاه رابرت دنیرو و دستیار سابقش ؛ شرم بر تو ...

رابرت دنیروی ۸۰ ساله در جدیدترین جلسه از دادگاه شکایت دستیار شخصی سابقش گراهام چیس رابینسون، از او که در نیویورک برگزار شد اذعان کرد که رابینسون را به شدت مورد سرزنش قرار داده و او را  «بچه ننر لعنتی»  خطاب کرده بود.

دنیرو که حالا با شکایتی ۱۲ میلیون دلاری از سوی رابینسون به اتهام «وارد آوردن پریشانی عاطفی به او و لطمه به اعتبارش» مواجه شده، در این جلسه فریادزنان خطاب به رابینسون گفت:  «شرم بر تو!»

 

چیس رابینسون

گراهام چیس رابینسون از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ برای رابرت دنیرو کار می کرد. او بعد از درگیری های مکرر با شریک زندگی دنیرو، تیفانی چن، در سال ۲۰۱۹ از سمت خود در شرکت فیلمسازی دنیرو به نام Canal Productions به عنوان معاون تولید و سرمایه ی این مجموعه  استعفا  داد.

رابینسون که سالانه ۳۰۰ هزار دلار حقوق می گرفت، همه جور مسئولیتی داشت، از تزئین درخت کریسمس دنیرو تا بردن او به بیمارستان در نیمه شب بعد از افتادن از پله ها.
رابینسون در شکایت ۱۲ میلیون دلاری خود دنیرو و شرکتش را به  زیر پا گذاشتن حقوق انسانی  متهم کرده است. او مدعی است دنیرو اظهارنظرهای جنسیت زده ای درباره ی او مطرح می کرد، وظایف شغلی ای به او محول می کرد که به طور کلیشه ای زنانه هستند و ارتباطی با عنوان شغلی او نداشتند و کمتر از کارکنان مرد خود به او حقوق می داد.

رابرت دنیرو

دنیرو نیز شکایتی علیه رابینسون مطرح کرده که آن هم توسط دادگاه در حال بررسی است. این بازیگر مشهور مدعی شده رابینسون حین کار سریال تماشا می کرد، با حساب اعتباری شرکت برای خود غذا و مواد غذایی می خرید و از جیب کارفرمایش برای  امور شخصی  خود خرج می کرد، از جمله استفاده از ۵ میلیون مایل  پرواز رایگان  که دنیرو به عنوان پاداش مشتری از یک هواپیمایی دریافت کرده بود. دنیرو همچنین خواستار بازگرداندن ۳ سال از حقوق رابینسون به خود شده است.

دنیرو در جلسه ی جدید دادگاه در پاسخ به سؤالی درباره ی زمانی که رابینسون او را برای یک جلسه ی مهم بیدار نکرده بود، گفت: «بله شدیداً سرزنشش کردم.» او همچنین پذیرفت که ممکن است رابینسون را  «نازک نارنجی، گنده دماغ و بچه ی ننر لعنتی»  خطاب کرده باشد.

گراهام چیس رابینسون

وکیل رابینسون، اندرو مکردی از دنیرو پرسید که آیا درست است که او گاهی در حین صحبت با رابینسون از طریق تلفن، ادرار می کرد. دنیرو در پاسخ گفت:  «مزخرف است. ما را برای این اینجا کشانده ای؟»

مکردی ادعا کرد که دنیرو رابینسون را  «هرزه » خطاب کرده بود. دنیرو در پاسخ گفت: «من هیچ وقت رفتار آزارگرانه نداشتم.» با این حال، او اذعان کرد که ممکن است هنگام صحبت با رابینسون از این کلمه استفاده کرده باشد.

یک ادعای دیگر که خشم دنیرو را برانگیخت این بود که او به رابینسون گفته بود ترجیح می دهد دستیارش پشتش را بخاراند تا اینکه از وسیله ی مخصوص استفاده کند. دنیرو گفت که شاید یکی دو بار این اتفاق رخ داده باشد «اما هرگز با بی احترامی یا هرزگی نبوده است.»

رابرت دنیرو

او همچنین درباره ی ادعای رابینسون در رابطه با تبعیض جنسیتی دنیرو در تعیین دستمزد کارکنان خود، با اشاره به دن هاروی، مربی شخصی اش که از سال ۱۹۹۱ او را استخدام کرده، گفت: «دن هاروی چه ارتباطی به او دارد؟ خدا می داند که چرا او فکر کرده که باید به اندازه ی دن هاروی حقوق بگیرد. این مرد ۴۰ سال است که با من کار می کند. خانواده اش را به خاطر من ترک می کرد و هیچوقت هم شکایتی نمی کرد. حسودی او را می کند؟»

دنیرو گفت: «همه ی این چیزهای کوچکی که او سعی دارد به من نسبت دهد مزخرف است.» او سپس با عصبانیت به رابینسون نگاه کرد و فریاد زد:  «شرم بر تو، چیس رابینسون!»

با این حال، فوراً با صدایی آرام تر رو به قاضی دادگاه، به خاطر از کوره در رفتنش عذرخواهی کرد.

تیفانی چن و رابرت دنیرو

در ادامه ی جلسه ی دادگاه به ایمیل ها و پیام های رد و بدل شده میان دنیرو و شریک زندگی اش،  تیفانی چن  پرداخته شد. این زوج به تازگی صاحب یک دختر شده اند که هفتمین فرزند دنیرو محسوب می شود.

دنیرو در جلسه ی قبلی دادگاه گفته بود که شاید چن حرف های غیر محترمانه ای درباره ی رابینسون زده بود، اما از ناراحتی بی احترامی هایی بوده که رابینسون به چن کرده بود.

این دادگاه ادامه خواهد داشت.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت