بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در آبان و آذر خواهیم دید

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را می‌بینید که پخش فصل اول آن‌ها در ماه میلادی نوامبر آغاز خواهد شد.

 بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در آبان و آذر خواهیم دید

فصل سرد سال انگار مناسبت بیشتری با فیلم‌ها و سریال‌های تاریک و سرد دارد؛ شاید به همین خاطر باشد که سریال‌های کره‌ای ماه نوامبر هم تا حدی حال و هوای تاریک‌تری پیدا کرده‌اند؛ از ماجرای یک قاتل سریالی گرفته تا داستان پلیسی که خودش به صورت مخفیانه عدالت را اجرا می‌کند. ؛ البته تخیلات و درام‌های عاشقانه هم جایشان خالی نیست؛ سریال‌هایی مثل «شیطان من» و «داستان ازدواج پارک» شما را به دنیای تخیلات ماورائی و سفر در زمان می‌برند. در اینجا فهرست بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در ماه نوامبر را ملاحظه می‌کنید.


۱. دوز روزانۀ آفتاب Daily Dose of Sunshine

این سریال دربارۀ زن پرستاری است که خیلی ناگهانی از بخش بیماری‌های داخلی به بخش روان‌درمانی منتقل می‌شود. او در این موقعیت تازه با چالش‌هایی رو به رو می‌شود اما به تدریج به کمک سرپرستار بخش، ارتباط بهتر و قوی‌تری با بیماران برقرار می‌کند. به طور کلی این سریال یک فضای کاری پر از روابط گوناگون عاطفی و ماجراهای جذاب را در دل یک بیمارستان به تصویر می‌کشد.


۲. مامور خودسر (پارتیزان) Vigilante

زندگی سختی که کیم جی یونگ در گذشته داشته، او را به سمت یک زندگی دوگانه در بزرگسالی هدایت کرده است. او در گذشته شاهد مرگ مادرش به دست یک تبهکار بوده است. حالا او به دانشگاه پلیس رفته و یک دانشجوی ممتاز است. اما شب‌ها او مخفیانه به همراه دستیارش به مجازات مجرمانی می‌پردازد که فکر می‌کند عدالت به طور کامل در موردشان اجرا نشده است. در همین حال یک کارآگاه پلیس به دنبال پیدا کردن سرنخی از این ماجرا است.


۳. یک روز خوش‌شانسی خونین A Bloody Lucky Day

این سریال ماجرای یک راننده تاکسی را دنبال می‌کند که به خاطر رویایی که دیده است تصور می‌کند یک خوش‌شانسی بسیار بزرگ قرار است سر راهش قرار بگیرد. در همان روز مسافری به پست او می‌خورد که می‌خواهد به یک سفر بسیار طولانی برود. اما در طول مسیر رفتار عجیب و غریب مسافر کم کم او را می‌ترساند. خیلی زود معلوم می‌شود که مسافر او یک قاتل سریالی است و مادر یکی از قربانیان هم سایه به سایه در تعقیب اوست.


۴. شیطان من My Demon

در این سریال عاشقانۀ تخیلی سونگ کانگ نقش مردی به اسم جونگ گو وون را بازی می‌کند؛ او در حقیقت شیطانی است که در دنیای انسان‌ها زندگی می‌کند. اما در یک جابه‌جایی عجیب، نیروهای شیطانی جونگ به زنی به اسم دو هی انتقال پیدا می‌کند. دو هی زنی است که در یک دعوای بزرگ بر سر ارث و میراث درگیر شده است. حالا این دو نفر تصمیم می‌گیرند تا برای یک نفع دوطرفه وارد یک ازدواج صوری شوند. اما این ماجرا آن‌ها را به سمت یک عشق واقعی سوق می‌دهد.


۵. روزی روزگاری پسرانگی Once Upon a Boyhood

ماجرای این سریال در دهۀ ۱۹۸۰ میلادی می‌گذرد. جانگ بیونگ تائه دانش‌آموز انتقالی جدیدی در یک دبیرستان کشاورزی است. با اینکه او همیشه در مدرسه مورد آزار و اذیت همشاگردی‌هایش بوده، اما یک اتفاق غیرمنتظره در روز اول ورود او به مدرسۀ جدید باعث می‌شود همکلاسی‌هایش فکر کنند که او بهترین مبارز و رزمی‌کار مدرسه است. همین اتفاق سرنوشت او را در مدرسۀ جدید به شکل متفاوتی رقم می‌زند.


۶. داستان ازدواج صوری پارک The Story of Park’s Marriage Contract

این سریال عاشقانۀ تخیلی داستان عشق مردی به نام کانگ تائه ها از زمان کنونی به یک زن قرن نوزدهمی به نام پارک یئون وو است. نامزد پارک در شب ازدواجشان به علت بیماری از دنیا می‌رود و پارک از شدت ناراحتی خودش را به درون چاهی می‌اندازد. اما او بلافاصله در قرن بیست و یکم از خواب بیدار می‌شود. در همین حال او با تائه ها برخورد می‌کند که دقیقا شبیه نامزد درگذشتۀ اوست. آن‌ها با دلایلی که هرکدام برای خودشان دارند تصمیم می‌گیرند وارد یک رابطۀ ازدواج صوری شوند و این چیزی است که کم کم احساساسات واقعی را بین آن‌ها شکل می‌دهد.

منبع: فرادید
کد مطلب: ۳۷۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت