قطع همکاری با بازیگر اسکاری به دلیل حمایت از فلسطین

آژانس استعدادیابی هالیوود «UTA» پس از سخنرانی «سوزان ساراندون» در یک گردهمایی طرفدار فلسطین، در یک اقدامی عجیب به همکاری خود با این بازیگر برنده اسکار پایان داد.

قطع همکاری با بازیگر اسکاری به دلیل حمایت از فلسطین

این بازیگر برنده اسکار در اظهاراتی دیگران را تشویق کرد که به حمایت از فلسطینیان در جنگ اسرائیل و حماس ادامه دهند. ساراندون در این تظاهرات گفت: «مردم سؤال می‌کنند، مردم ایستاده‌اند، مردم خودشان را آموزش می‌دهند، مردم از شستشوی مغزی که از کودکی شروع شده بود فاصله می‌گیرند. او شرکت کنندگان را تشویق کرد که قوی، صبور و صریح باشند و در کنار هر کسی که شجاعت صحبت کردن را دارد بایستند.

«ساراندون» همچنین پیام «راجر واترز» از پینک فلوید را در حمایت از فلسطین  در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) بازنشر داد. «واترز» طی سال‌ها به دلیل اظهاراتش در حمایت از فلسطین به دلیل آنچه یهودستیزی نامیده شده، مورد انتقادهایی قرار گرفته است، اگرچه او همیشه این ادعاها را رد کرده است و پیش از این گفته بود: «تمام زندگی‌ام را صرف صحبت کردن علیه استبداد و ظلم کرده‌ام هر کجا که آن را ببینم. پدر و مادرم در جنگ جهانی دوم با نازی ها جنگیدند و پدرم بهای نهایی را پرداخت کرد».

از زمان حمله حماس در ۷ اکتبر، بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در حمله اسرائیل به غزه کشته شده اند که حداقل ۵۶۰۰ کودک از جمله آنها هستند.

«ساراندون» جدیدترین چهره هنری است که به خاطر موضع خود در قبال جنگ، به ویژه در حمایت از فلسطین مورد هجمه قرار میگیرد. «ساراندون» در سال ۲۰۱۴ با آژانس استعدادیابی (UTA) قرارداد امضا کرد. او امسال در چند فیلم و سریال تلویزیونی ظاهر شده است.

«سوزان ساراندون» تاکنون ۵ بار نامزد جایزه اسکار شده و در سال ۱۹۹۵ برای فیلم «راه رفتن مرد مُرده» موفق شد جایزه اسکار نقش اول زن را ازآن خود کند.

«ملیسا باررا»، ستاره قسمت ششم فیلم «جیغ» که برای ایفای نقش اصلی در قسمت هفتم این سری فیلم ترسناک انتخاب شده بود نیز توسط شرکت سازنده از این فیلم اخراج شد. این شرکت اعلام کرده که او را به دلیل برخی پست‌های رسانه‌های اجتماعی که از آن به‌عنوان یهودستیزانه تفسیر شده بود، از فیلم حذف کردند.

«باررا» در اینستاگرام خود در مورد حمایت خود از فلسطین پست هایی منتشر کرده و اسرائیل را مرتکب «نسل کشی» و «کشتن بی رحمانه فلسطینیان، مادران و کودکان بی گناه به بهانه نابودی حماس» توصیف کرده است.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۷۱۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت